PracaGrupypl.praca.dyskusjenie lękajcie się › Re: nie lękajcie się
  • From: "Alter" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie lękajcie się
    Date: Sun, 22 Sep 2002 13:49:11 +0200

    Użytkownik "rapatang" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ama5kp$306h$1@news2.ipartners.pl...
    : to hasło papieskie wziąłem jako swoją dewizę na te trudne czasy
    : dziewczęta i chłopcy uszy do góry (i ogony też ;-) - tail up!
    :
    : nie ma co spuszczać nosa na kwintę.
    :
    : ja wraz z moją lubą szukamy dla niej pracy, już kilka miesięcy.
    : I cały czas mamy nadzieję że znajdziemy dla niej dobrą posadę.
    :
    : Nie lękajcie się :-)

    Dla tych co się lękają/boją się mówienie, żeby przestał się bać, tylko
    pogarsza sprawę, ponieważ druga osoba uznaje, przykre uczucie u drugiej
    osoby. Na dłuższą metę, podświadomość zapamiętuje słowo "lękać się", ale nie
    umie sobie zaprzeczyć, bo tylko człowiek dzięki swojej świadomości to
    potrafi. Zatem, zbyt częste powtarzanie słów: "nie lękam się", może
    prowadzić do zaburzeń nerwicowych. Niestety!

    IMO wypowiedź papieża katolicy traktują raczej doktrynalnie, niż coś co
    ma podnosić samopoczucie. Chociaż chciałoby się mieć jedno i drugie. ;-) No
    cóż. Nie można od życia wymagać zbyt wiele. Myśle, że niedoskonałość
    wypowiedzi papieża, ma paradoksalnie swój plus. Niestosowanie technik
    terapeutycznych, może być rodzajem zapewnienia o braku manipulacji
    psychologicznej.

    Tak więc, jestem zwolennikiem mówienia
    "- Odwagi, pracodawca czeka na Ciebie!"

    :-)))