PracaGrupypl.praca.dyskusje › oswiadczenie

  • 1. Data: 2002-09-18 16:06:29
    Temat: oswiadczenie
    Od: "Seco" <s...@w...pl>

    'oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,'

    czy takie oswiadczenie wydaje jakis urzad
    czy to ja sam moge sobie napisac
    i sie pod tym podpisac ?

  • 2. Data: 2002-09-18 17:50:55
    Temat: Re: oswiadczenie
    Od: "von Rutkov" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Seco" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,'
    >
    > czy takie oswiadczenie wydaje jakis urzad

    Podejrzewam że w twoim wypadku wystarczy własne oświadczenie
    W innym musisz się zwrócić o takie do Centralnego Rejestru Skazanych podl.
    Ministerstwu Sprawiedliwości

    --
    Pozdrowienia
    von Rutkov

  • 3. Data: 2002-09-18 18:18:05
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

> [...]
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,'
    >
    > czy takie oswiadczenie wydaje jakis urzad

    Jak sama nazwa wskazuje to ma byc oswiadczenie, a nie zaswiadczenie.
    Oswiadczyc mozesz sam, a zaswiadczyc moze instytucja do tego uprawniona.

    P.

  • 4. Data: 2002-09-19 09:42:06
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    a co starasz sie o prace tłumacza w policji:-) bo wiemże tam tego
    wymagają:-) wg mnie wystarczy napisać takie oświadczenie i sie podpisac