PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymowienie przy umowie na czas probny

  • 1. Data: 2002-09-18 12:24:27
    Temat: wymowienie przy umowie na czas probny
    Od: Casandra <c...@p...onet.pl>

    czy cos takiego w ogole jest mozliwe? potrzebuje tego na
    zaraz, bo jasny szlag mnie tu trafi- wiadomo, ze umowy nie
    bedziemy przedluzac, i szefostwo raczy sobie tu na mnie w
    dosc dosadny sposob uzywac, a ja tego nie lubie.

    jak to zalatwic, najlepiej jeszcze dzisiaj zeby juz tego
    towarzysttwa nie ogladac i miec jak najmniej nieprzyjemnosci?

    jak wyglada sprawa z wyplata w takim ukladzie?

    bardzo prosze o pomoc...

    Casie

  • 2. Data: 2002-09-18 12:33:41
    Temat: Re: wymowienie przy umowie na czas probny
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    Art. 32. § 1. Kazda ze stron moze rozwiazac za wypowiedzeniem umowe o prace
    zawarta na:
    1) okres próbny(...)
    *********
    Art. 34. Okres wypowiedzenia umowy o prace zawartej na okres próbny wynosi:
    1) 3 dni robocze, jezeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,
    2) 1 tydzien, jezeli okres próbny jest dluzszy niz 2 tygodnie,
    3) 2 tygodnie, jezeli okres próbny wynosi 3 miesiace.

    Oczywiscie podstawa prawna Kodeks Pracy (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r.)
    jezeli masz podpisana umowe to z wyegzekwowaniem wynagrodzenia raczej nie
    powinno byc propblemu
    Powodzenia
    Kasik

  • 3. Data: 2002-09-18 12:52:09
    Od: Casandra <c...@p...onet.pl>

    > 2) 1 tydzien, jezeli okres próbny jest dluzszy niz 2 tygodnie,

    czyli i tak nie pozbede sie dzisiaj jak zloze wymowienie...
    ok.

    w takim razie- czy ktos ma jakikolwiek pomysl co z tym zrobic
    bez tego tygodniowego okresu wypowiedzenia? w sumie tak czy
    inaczej pracowac mam tylko do konca przyszlego tygodnia, wiec
    wypowiedzenie tygodniowe mi nie poprawia humoru...

    Casie

  • 4. Data: 2002-09-18 12:53:43
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    W sumie jeżeli i tak pracodawca nie chce przedłyżyć umowy, to proponuje
    pozmowiać z szefostwem i zaproponować wypowiedzenie za porozumieniem stron
    bez okresu wypowiedzenia.

  • 5. Data: 2002-09-18 12:57:56
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    "Casandra" wrote:

> [...]
    > inaczej pracowac mam tylko do konca przyszlego tygodnia, wiec
    > wypowiedzenie tygodniowe mi nie poprawia humoru...

    L4 na 7 dni

    --

    Lia

  • 6. Data: 2002-09-18 13:05:59
    Od: Casandra <c...@p...onet.pl>

    > W sumie jeżeli i tak pracodawca nie chce przedłyżyć umowy,

    Niechec do tego pomyslu jest jak najbardziej obopolna :-)

    > to proponuje pozmowiać z szefostwem i zaproponować
    > wypowiedzenie za porozumieniem stron bez okresu
    > wypowiedzenia.

    Chyba faktycznie najlepsze wyjscie. A jak nie da rady to
    rzeczywiscie wypowiedzenie + L4 i tyle...

    Przepraszam za takie zawracanie gitary, ale nerwy szlag mi
    dzisiaj od rana trafia w postepie geometrycznym- ale chyba
    nikt nie lubi jak mu tylek obsmarowywuja przy obcych...

    Casie

  • 7. Data: 2002-09-18 13:09:29
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    Spoko, w końcu po to jest nasza grupa.
    Życzę powodzenia i nie daj drugi raz "obsmarowywać sobie tyłka"

  • 8. Data: 2002-09-19 08:12:22
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Casandra <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > bedziemy przedluzac, i szefostwo raczy sobie tu na mnie w
    > dosc dosadny sposob uzywac, a ja tego nie lubie.

    Tak.

    > jak to zalatwic, najlepiej jeszcze dzisiaj zeby juz tego
    > towarzysttwa nie ogladac i miec jak najmniej nieprzyjemnosci?

    Zawsze możesz porzucić pracę.

    > jak wyglada sprawa z wyplata w takim ukladzie?

    Normalnie - za to, cop przepracowałaś należy Ci się.

    > bardzo prosze o pomoc...
    Idź do księgarni i kup Kodeks Pracy.

    --