PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy o prace...

  • 1. Data: 2002-09-18 09:40:02
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace...
    Od: "Kubek" <1...@w...pl>

    za porozumieniem stron. Czy w takim przypadku będę miał prawo do zasiłku,
    jeśli stanę się bezrobotnym?
    Z góry dzięki wielkie.
    G.

  • 2. Data: 2002-09-18 10:36:27
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace...
    Od: k...@p...onet.pl

    > za porozumieniem stron. Czy w takim przypadku będę miał prawo do zasiłku,
    > jeśli stanę się bezrobotnym?
    > Z góry dzięki wielkie.
    > G.

    dopiero po uplywie 3 miesiecy zarejestrowania na 3 miesiace tylko .. Z tego, co
    na grupie wyczytalem

    Pozdr
    krzysztof

  • 3. Data: 2002-09-19 05:48:50
    Od: "Artur" <a...@x...wp.pl>

    > dopiero po uplywie 3 miesiecy zarejestrowania na 3 miesiace tylko .. Z
    tego, co
    > na grupie wyczytalem
    Na pewno bo ja tak mialem. Masz prawo do zasilku przez okres 6 miesiecy, ale
    masz wyplacane tylko przez trzy miesiace i po uplywie trzech miesiecy od
    zarejestrowania.

    Artur
    mailto:a...@x...wp.pl
    (Jesli chcesz do mnie napisac wytnij .bez_spamu)

  • 4. Data: 2002-09-22 09:58:08
    Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl>

    Ja poprosiłam szefa o wpis " redukcja etatow " i mam płatny zasiłek przez 6
    mies.od momentu zarejestrowania.marika