PracaGrupypl.praca.dyskusje › neostrada TP i mafia wołomińska

  • 1. Data: 2006-11-28 08:45:19
    Temat: neostrada TP i mafia wołomińska
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Od ponad roku jestem użytkownikiem neostrady.
    Od 2 miesięcy mam ciągłe kłopoty z tym związane. Prawie codziennie neostrada
    nie działa, komunikując, że niepoprawne jest hasło, jednak kilka godzin
    później (zwykle w nocy) hasło jest poprawne, mimo, że w komputerze nie są
    wykonywane żadne zmiany.
    Wielokrotnie zgłaszam problem na numer pomocy technicznej 9393 (lub
    0800102102), jednak początkowo nie było możliwości dodzwonienia się do pomocy
    neostrady, a można było jedynie skorzystać z pomocy technicznej telefonu,
    jednak telefon zwykle równocześnie działał, więc nie chciano wielokrotnie
    przyjmować mojego zgłoszenia. Telefon równocześnie nie działał zaledwie kilka
    razy (na pewno co najmniej 2).
    W okresie, gdy nie działa neostrada przełączałam się na połączenie
    telefoniczne do internetu 0202122. Jednak utrudniało mi to prace podwójnie:
    po pierwsze takie połączenie jest wolniejsze, po drugie blokuje telefon
    (podczas gdy przy neostradzie można równocześnie korzystać z telefonu i
    internetu).
    Ze względu na częste awarie uprzedziłam zgłaszając jedną z awarii, że nie
    będę płacić za to połączenie (0202122) gdyż wina spoczywa ewidentnie na
    telekomunikacji.
    Wkrótce zauważyłam, że często, gdy nie działa neostrada i przełączę się na
    połączenie 0202122, to zaraz potem (po kilku minutach) neostrada &#8222;wraca&#8221;.
    To przekonało mnie, że telekomunikacja , a właściwie jej administratorzy &#8211;
    konsultanci świadomie i celowo działają w ten sposób.
    Ostatnio jest już możliwość dzwonienia do pomocy technicznej gdy
    nie działa neostrada.
    Gdy kilka dni temu kolejny raz zgłaszałam telefonicznie uszkodzenie neostrady
    ___rozmówca podyktował mi nadane przeze mnie losowe hasło do neostrady.___
    Konsultant techniczny myślał prawdopodobnie, gdy zobaczył hasło losowe, że
    jest ono nadane przez system, w ten sposób wygadał się, że
    ___ludzie ci mają jawny dostęp do haseł użytkowników.____
    Kilka dni temu otrzymałam (mimo strajku listonoszy, dziwną drogę
    przez sąsiadkę) rachunek z TP. W rachunku tym oczywiście wyspecyfikowano
    wszystkie połączenia na numer 0202122, i w ten sposób kazano mi za to
    zapłacić (prawie 50zł). W rachunku oczywiście jest także wyspecyfikowana
    normalna opłata za neostradę, której to neostrady tak wiele razy nie było.
    Jestem niezwykle oburzona postępowaniem telekomunikacji, tym
    bardziej, że z wielu względów chciałam już wcześniej, w sierpniu, zrezygnować
    z jej usług, ale okazało się to niemożliwe. Powiedziano mi wtedy, że za każdy
    miesiąc rezygnacji zapłacę dużą karę, umowa bowiem na neostradę była zawarta
    na czas określony i kończy się dopiero wiosną 2007. Jednak podpisując tę
    umowę wyraźnie pytałam czy będę mogła wymówić umowę w trakcie jej trwania,
    powiedziano mi, że tak, tyle, że z miesięcznym okresem wypowiedzenia, o karze
    za wymówienie nie wspominając ani słowem.
    Obecnie jestem przekonana, że do mojego hasła ma dostęp, poprzez
    administratorów TP, jakiś pajęczarz, który wielokrotnie blokuje mi dostęp do
    sieci, uszkadzając równocześnie czasem telefon. Ze względu na bardzo częste
    moje telefony do TP, a nawet jedna skargę wysłaną poprzez internet, jestem
    przekonana, że TP wie o tym także. Wczoraj wieczorem konsultant
    poinformował mnie, że prawdopodobną przyczyną błędu &#8222;nieprawidłowa nazwa
    użytkownika&#8221; jest przeciążenie linii. W moich oczach konsultanci zwyczajnie
    drwią sobie z klientów, bawiąc się internetem na koszt klientów,
    wykorzystując znajomość haseł.
    Wczoraj (tuż przed 22:00) dzwoniłam także w tej sprawie na policję,
    niestety odmówiono przyjęcia zgłoszenia.

    Teraz , neostrada owszem działa, ale z szybkością około 10 razy mniejszą niż
    zwykłe połączenie 0202122, i jestem przekonana, że mój komputer jest teraz
    właśnie stale cenzurowany mimo kilku programów zabezpieczających.

    Bardzo proszę o pomoc, to jest normalna mafia powiązana z policją.

  • 2. Data: 2006-11-28 09:19:48
    Temat: Re: neostrada TP i mafia wołomińska
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    Interesujące. Ale myślę, że lepszą grupą na takie wynurzenia będzie
    pl.rec.akwarium

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 3. Data: 2006-11-28 09:37:21
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Larsoden porozsypywal nastepujace haczki:
    > Interesujące. Ale myślę, że lepszą grupą na takie wynurzenia będzie
    > pl.rec.akwarium
    Ale stokrotce naleza sie gratulacje... nie czytalem calego posta ale
    widzialem rozroznienie pomiedzy ż i rz
    :)
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-11-28 18:17:17
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> napisał w wiadomości
    > Interesujące. Ale myślę, że lepszą grupą na takie wynurzenia będzie
    > pl.rec.akwarium

    Jest grupa o neostradzie a tak wogóle : jeżeli neostrada działa wolniej to
    dlatego że skończył się limit ściąganych danych - sprawdź w panelu
    administracyjnym jeżeli ma już przeciągnięte a faktycznie nie korzystałaś z
    neo daj sprawę do sądu ...

  • 5. Data: 2006-11-28 18:42:26
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > ....jeżeli neostrada działa wolniej to
    > dlatego że skończył się limit ściąganych danych - sprawdź w panelu
    > administracyjnym jeżeli ma już przeciągnięte a faktycznie nie korzystałaś z
    > neo daj sprawę do sądu ...
    Sprawdziłam, ściągnęłam mniej niż 1GB, alimit jest 7GB.

    > neo daj sprawę do sądu ...
    żartujesz

  • 6. Data: 2006-11-28 21:27:36
    Od: Ryszard <l...@i...pl>

    Hej

    Jesli chodzi o rezygnacje z neostrady, to sprobuj przepisac telefon na
    kogos innnego lub przeniesc pod inny adres bez zachowania numeru. Umowa
    o neostrade wygasa wtedy "z winy tpsa" i nie każą placic zadnych kar. Ja
    tak zrobilem za radą pracownika t-punktu ;)

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 7. Data: 2006-11-29 01:02:44
    Od: alugastrin <...@...pl>

    W dniu 2006-11-28 22:27, Ryszard napisał(a):
> [...]
    > o neostrade wygasa wtedy "z winy tpsa" i nie każą placic zadnych kar. Ja
    > tak zrobilem za radą pracownika t-punktu ;)

    Cesja jest mozliwa do czwartku. Od piatku obowiazuje nowy regulamin w
    ktorym cesja nie rozwiazuje pewnych problemow z neozdrada. Z powodu
    wejscia nowego regulaminu do czwartku wlacznie mozna jeszcze zrezygnowac
    z nerwostrady bez zadnych sankcji. Dzis to wykonalem, inaczej musialbym
    to ciagnac jeszcze 1,5 roku.