PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
    From: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Date: Thu, 7 Nov 2002 10:27:55 +0100

    Roman Kubik wrote:
    > (...)
    >
    > na moje oko to jestes czlowiekiem do wszystkiego czyli (sorry, no
    > offence) do niczego. Troche handlowalem, troche adminowalem troche
    > cisco troche windows troche unix troche webmaster itd itp.
    > jak dla mnie znaczy to: lapalem sie czego sie dalo zlapac, ale mi nie
    > wychodzilo - wnioskuje to ze zlozenia dwu faktow:
    > - czesto zmienialem pracodawcow
    > - i ,,zawod'' (specjalizacje)

    Wlasnie tosmao chcialem napisac na poczatku tego watku juz ale jak kiedys
    sie odezwalem w tym tonie to uslyszalem kilka cierpkich uwag pod adresem
    tych ktorzy prace maja i nie rozumieja tych ktorzy nie maja.

    Ja mialem o wiele mniej zroznicowane doswaidczenie zawodowe, a jednak i tak
    przewaznie na rozmowach kwalifikacyjnych musialem sie tlumaczyc kad ono sie
    bralo, jednak jakis czas temu ustawilem sie w jakims kierunku istaram sie
    jakos w miare scisle zajmowac jedna dzialka (nie zapominaja o pobocznych ale
    nie poswiecam im juz tyle samo czasu) .

    I tak naprawde to jest chyba kierunek w ktorym powienienes isc jezeli chcesz
    adminowac systemami i sieciami (sam kilka alt to robilem).

    pozdrawiam

    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/