PracaGrupypl.praca.dyskusjenapisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji › Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
  • Data: 2003-01-17 16:30:02
    Temat: Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Jan 2003 14:58:52 +0100, azie wrote:

    > Witam
    >
    > Co myslicie o nastepujace formie rekrutacji:
    > Aby przesc kolejny etap rekrutacji musisz zrelizowac zadanie programistyczne
    > czyli napisac program (na okolo 5 - 15 h pracy)
    >
    > Czy spotkaliscie sie z czyms takim ?

    Tak.

    > Czy po napisaniu programu moze on byc wykorzystany w sposob komercyjny a

    Jeśli się nie zabezpieczysz to tak.

    > tobie po prostu podziekuja ?

    Bardzo prawdopodobne.

    BTW: Miałem dwa takie przypadki, w jednym firma "w ramach testu" poprosiła
    mnie o napisanie procedury realizującej pewną funkcję (niby nic wielkiego
    a pomyśleć było trzeba) - co do której pisałem wyrażnie w pf że
    zrealizowałem coś takiego w praktyce - jakie zdanie mam na temat takich
    testów to chyba nie musze tłumaczyć :(

    Rygel

    ps: fajny motyw: daje odłoszenie że szukam programisty, tym co się zgłoszą
    robie mały "test" - w ramach którego wykonują programy z których metodą
    ctrl+c, ctrl+v wydłubuje procedury do większego systemu - jeżeli nabierze
    się na to tylko jakieś 20 osób to i tak jak to poskładam to jestem
    miesiąc albo dwa do przodu.