PracaGrupypl.praca.dyskusjenapisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji › Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
  • Data: 2003-01-20 13:02:02
    Temat: Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > się sprawdza, to kwestia wprawy i doświadczenia. Wbrew pozorom, jak jest
    > dobry projekt, to samego kodowania dużo już nie ma.
    > Metoda programowania polegające na tym, że programista wylewa na papier
    > (klawiature) co mu akurat w duszy śpiewa, a potem z pomocą testerów
    > pracowicie poprawia, to co za pierwszym razem zrobił, jest najgorszą z
    > możliwych.

    i dlatego stosuje ja kazda wieksza firma zajmujaca sie pisaniem softu.
    no tak :)
    musiales robic jakies male projekty ktore nie wymagaly testowania.

    zaden z programistow od kernela (a znam ich co najmniej
    kilkudziesieciu, w tym jednych z najlepszych na swiecie) nie obywa sie
    w swojej pracy bez testowania. obojetnie, czy bedzie to robil on,
    uzytkownicy czy testerzy zawodowi.

    po prostu od pewnej ilosci kodu jak rowniez wielkosci projektu i jego
    omplikacji (kilka milionow linii kodu w kernelu linuxa na przyklad)
    jeden czlowiek nie jest w stanie ogarnac wszystkiego.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net