PracaGrupypl.praca.dyskusjenapisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji › Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
  • Data: 2003-01-18 22:59:11
    Temat: Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Gacek" <G...@A...pl> writes:

    > Moze faktycznie szukam sensacji - ale powiedz mi w takim razie czemu to
    > mialo by sluzyc wedlug Ciebie ?

    sprawdzeniu wiedzy kandydatow.
    w mnie w firmie jak przeprowadzano interview dla programistow, to tez
    dawano im rozne "testy", ale to byly rzeczy krotkie raczej, wymagajace
    malo pisania a znacznie wiecej myslenia i wiedzy.

    nie wiem, jak to wygladalo tutaj. nie wiem, skad wzial sie czas 15
    godzin.
    nie wiem, co w to wchodzilo.

    ale wiem jedno: obserwujac prace programistow, takie sprawdzanie,
    kazac im na papierze napisac dosc dlugi i skomplikowany program, nic
    nie wykaze. bo nie ma ludzi nieomylnych, a wiekszosc z nich pisze
    programy tak, ze zrobi pierwsza wersje, uruchamialna, a potem idzie
    testowanie, wylapywanie bugow i sto roznych poprawek.

    nie widzialam jeszcze takiego geniusza ktoryby napisal dobry,
    dzialajacy i niezabugowiony program _od pierwszego razu_.

    no chyba, ze im chodzilo np. o podanie konkretnego algorytmu albo
    wymyslenie wlasnego.

    i jeszcze jedno: bugow sie nie znajduje i nie naprawia na papierze
    zwykle.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net