PracaGrupypl.praca.dyskusjenapisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji › Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Date: 17 Jan 2003 16:04:41 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > programistyczne

    > Wg mnie to bardzo dobry sposób na sprawdzenie potencjalnego pracownika.
    > Co do komercyjnego wykorzystania programu to raczej w to wątpie. Co można
    > napisać w 15 godzin.

    a moim zdaniem jesli jest sie jednym z wielu chetnych na jakies
    stanowisko, to darowanie temu procesowi rekrutacyjnemu 15 godzin
    jest _zdecydowanie_ przesada.
    w 15 godzin mozna napisac spory kawal kodu z czego 90% bedzie woda
    a co najwyzej 10% ukazywac moja znajomosc jezyka programowania.
    Testowac czyjas znajomosc programowania mozna krotkimi precyzyjnymi zadniami,
    na ktore sprawy programista zmarnuje 30 minut.
    Jesli chce sie zobaczyc jak ktos dziala przy wiekszych calosciach, to lepiej
    go poprosic, zeby przyniosl do poogladania cos, co juz dla kogos innego zrobil.

    pozdrawiam

    romekk