PracaGrupypl.praca.dyskusje › nagonka na inżynierów

  • 41. Data: 2008-11-16 00:46:54
    Temat: Re: nagonka na inżynierów
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 15 Nov 2008 12:41:40 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > nie napisałem że 'be', tylko że łatwo zastępowalny :)

    Aha. Razem z całą aplikacją najczęściej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 42. Data: 2008-11-16 10:29:50
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    mihau napisal(a):

    > Czyli wracamy do tego, co zasugerowałem na początku: Żeby sensownie
    > zarabiać, trzeba szukać firm, które potrzebują specjalistów, nie siły
    > roboczej. Niezależnie od technologii.

    ale nie rozmawiamy o zarabianiu, tylko o łatwości w znalezieniu nowego
    pracownika.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 43. Data: 2008-11-16 10:29:52
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Borys Pogoreło napisal(a):

    > Aha. Razem z całą aplikacją najczęściej.

    wiedza 'biznesowa' o aplikacji występuje zawsze, niezależnie od
    technologii.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 44. Data: 2008-11-16 11:59:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 16 Nov 2008 10:29:52 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > wiedza 'biznesowa' o aplikacji występuje zawsze, niezależnie od
    > technologii.

    Ale nad nią jest jeszcze marketing ;)

    Dobre aplikacje w PHP są zastępowane przez RoR, .NET i inne Javy, bo to
    jazzy, web20 i w ogóle obiektowa rewolucja. W rezultacje z reguły klient
    dostaje dokładnie to samo, ale ktoś na tym jeszcze zarobi.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 45. Data: 2008-11-16 17:09:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 15 Nov 2008 15:26:08 +0100, Sławomir Szyszło
    <s...@C...pl> wrote:

    >A liczba systemów pisanych w tym języku rośnie? Gdzie ta przyszłość - czyt.
    >rozwój?

    A wolisz rozwój, czy pieniądze, że tak zapytam?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 46. Data: 2008-11-16 17:47:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2008 18:09:09 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wklepał(-a):

    >A wolisz rozwój, czy pieniądze, że tak zapytam?

    Nie chodziło mi o rozwój programisty, tylko tego języka. Nowych systemów w tym
    raczej nikt nie będzie robił, więc nie ma zapotrzebowania na dużą liczbę
    specjalistów. A to oznacza, że mały jest sens - powiedzmy dla absolwenta - żeby
    go się uczyć. Zanim znajdzie stosowną ofertę, to prędzej z głodu umrze. ;)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 47. Data: 2008-11-16 22:42:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 16 Nov 2008 18:47:40 +0100, Sławomir Szyszło
    <s...@C...pl> wrote:

    >Nie chodziło mi o rozwój programisty, tylko tego języka. Nowych systemów w tym
    >raczej nikt nie będzie robił, więc nie ma zapotrzebowania na dużą liczbę
    >specjalistów.

    Jednak się robi. I owszem, nei ma zapotrzebowania na dużą, za to jest
    zapotrzebowanie. I to stałe,.

    >A to oznacza, że mały jest sens - powiedzmy dla absolwenta - żeby
    >go się uczyć. Zanim znajdzie stosowną ofertę, to prędzej z głodu umrze. ;)

    Bardzo bys się zdziwił, bo IMHO większe porblemy będzie miał ten, co
    uczył się nowoczesnych technologii - będzie miał 10 konkurentów, a
    cobolowiec - zero.
    --
    _______/ /_ GG: 3524356