PracaGrupypl.praca.dyskusjenadzieja, która legła w gruzach..... › Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
  • Data: 2005-07-15 20:24:13
    Temat: Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sty1baiy0ohrn9@donkichot...

    > brakiem.

    Ok. Bardzo przepraszam za ten straszny OT, ktory powinnien byc rozpatrywany
    na grupie czytniki, ktorej mi sie nie chce sciagac.
    Przestawilam "oznacz jako przeczytane" na "po 2s" i wyslalam sama do siebie
    wiadomosc z żądaniem potwierdzenia. Okienko z żądaniem wyskoczylo
    natychmiast, nie po 2s i nie mialam mozliwosci skutecznie, czyli w sposob
    kasujacy wiadomosc, nacisnac "delete"; musialam wybrac "tak" lub "nie". Jaka
    akcja przy jakich ustawieniach generuje wiadomosc, ktora dostal autor watku?

    I.