PracaGrupypl.praca.dyskusjenadzieja, która legła w gruzach..... › Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
  • Data: 2005-07-17 17:58:23
    Temat: Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> wrote in message
    news:dbe30i$74q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie jest oczywiste. Nie stosuje sie zawsze i wszedzie bo generuje
    > niepotrzebny ruch pocztowy.
    > Tylko w korespondencjach sluzbowych stosowano zadanie potwierdzen
    > i to nie dla wszystkich listow tylko tych gdzie byly terminy
    > odpowiedzi lub nalezalo odeslac jakies zalaczniki w okreslonym
    > terminie.
    > --
    > Pozdrowienia!!StaCH
    > Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.
    > http://www.uniprojekt.com

    Wybacz ale chyba sie nie zrozumielismy - nie pisalam o kazdorazowym zadaniu
    odpowiedzi.
    Chodzilo mi o zwracanie potwierdzenia przeczytania, o ile chcial tego
    nadawca wiadomosci.
    I w tym watku piszemy wlasnie o kontaktach sluzbowych.

    Zgadzam sie, ze kazdorazowe zadanie potwierdzenia odczytu generowaloby
    zbedny ruch w sieci (mnie osobiscie tony read receipt-ow doprowadzilyby
    ponadto do obledu). Ale nie o tym byla tu mowa.

    Pozdrawiam,