PracaGrupypl.praca.dyskusje › na ladzie w banku_ megadramat

  • 1. Data: 2003-06-26 14:10:04
    Temat: na ladzie w banku_ megadramat
    Od: e...@b...pl

    Ludzie

    moja dziewczyna ma 27 lat skonczyła SGH
    zna 3 języki i wiecei co pracuje na ladzie - jest ladacznicą
    w PeKaO s.a. - ODDZIAŁ mŁAWA

    wiecie ile ona zarabia

    1150 netto

    k.....megadramat

    co ma robić

    p.s.

    a zasuwa jak mały samochodzik
    szana sawansu nie ma bo klika "nacialników" jest przeogromna
    jakie są wasze doświadczenia w pracy w banku?
    mit wynagrodzeń już upadl...

  • 2. Data: 2003-06-26 14:17:52
    Temat: Re: na ladzie w banku_ megadramat
    Od: "--->exit <---" <j...@w...pl>

    Użytkownik e...@b...pl wyklepał na klawiaturze:
    :

    > Ludzie
    >
    > moja dziewczyna ma 27 lat skonczyła SGH
    > zna 3 języki i wiecei co pracuje na ladzie - jest ladacznicą
> [...]
    rozejrzec sie za inna praCA...
    EXIT

  • 3. Data: 2003-06-26 14:40:04
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    e...@b...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > a zasuwa jak mały samochodzik
    > szana sawansu nie ma bo klika "nacialników" jest przeogromna
    > jakie są wasze doświadczenia w pracy w banku?

    Ale o co ci chodzi ? Kasjerka nigdzie dużo nie zarabia - taka praca. Niech
    popracuje rok czy dwa i zmieni pracę na lepiej płatną. Myslałeś, że od razu
    zostanie dyrektorem w tym oddziale ?

    Znajomość trzech czy pięciu języków nie daje dodatku do pensji - tak w
    ogóle, to lepiej znać dwa, ale dobrze - to znaczy polski (czego nie da się o
    tobie powiedzieć) i angielski.

  • 4. Data: 2003-06-26 14:41:28
    Od: r...@r...pl

    > wiecie ile ona zarabia
    > 1150 netto
    > k.....megadramat

    a ile powinna zarabiac ,,ladacznica'' ?
    czy gdyby miala niepelne podstawowe to powinna mniej?
    czy gdyby miala 11 jezykow perfect i 2 doktoraty to powinna wiecej?
    [w banku, gdzie jezyk obcy nie jest potrzebny wogule jak sadze]

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 5. Data: 2003-06-26 14:43:32
    Od: e...@b...pl

    brerdzisz kolo jak potłuczony

  • 6. Data: 2003-06-26 14:47:27
    Od: "--->exit <---" <j...@w...pl>

    Użytkownik e...@b...pl wyklepał na klawiaturze:
    :

    Edek to pospolity Troll.Nie dokarmiajcie go.
    exit

  • 7. Data: 2003-06-26 14:49:21
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@b...pl> napisał w wiadomości

    > moja dziewczyna ma 27 lat skonczyła SGH
    > zna 3 języki i wiecei co pracuje na ladzie - jest ladacznicą
> [...]

    Ty za to zarabiasz 10 tys. na rękę, więc na chleb wam nie zabraknie,
    nieprawdaż?

    --
    Addy
    Powered by caffeine.

  • 8. Data: 2003-06-26 15:10:06
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    e...@b...pl napisał(a):

    > brerdzisz kolo jak potłuczony

    Mógłbyś to przetłumaczyć na polski ?

  • 9. Data: 2003-06-26 15:16:08
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mógłbyś to przetłumaczyć na polski ?

    "Brerdać" to chyba coś jak "merdać".
    "Kolo" to pewnie "koło", zapomniało mu się alt nacisnąć. Razem wychodzi coś
    w stylu "merdasz koło jak potłuczony". Nie wiem, jak można merdać koło ale
    widać się da. To idiom siakiś?

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 10. Data: 2003-06-26 15:22:57
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    >ogóle, to lepiej znać dwa, ale dobrze - to znaczy polski (czego nie da się
    > tobie powiedzieć) i angielski.

    Ostatnio potencjalni (niestety :((( ) pracodawcy pytaja mnie czesto o
    niemiecki.

    Pozdrowienia
    Sasza