PracaGrupypl.praca.dyskusje › na ladzie w banku_ megadramat

  • 21. Data: 2003-06-26 22:23:51
    Temat: Re: na ladzie w banku megadramat
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    *sigh*

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++
    Even if a woodchuck could chuck wood
    why would the woodchuck chuck?

  • 22. Data: 2003-06-27 08:22:39
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    > "Brerdaae" to chyba co? jak "merdaae".
    > "Kolo" to pewnie "ko?o", zapomnia?o mu si? alt nacisn?ae. Razem wychodzi co?
    > w stylu "merdasz ko?o jak pot?uczony". Nie wiem, jak mo?na merdaae ko?o ale
    > widaae si? da. To idiom siaki??

    tu sie nie zgodze...
    "kolo" to skrot od "kolezko"

    :-)
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 23. Data: 2003-06-27 08:55:46
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    ludzie !!!

    no i co że skończyła SGH i zna 3 jezyki ??? nie ulegajmy stereotypom. Dla
    mnie z takim wykształceniem powinna znaleźć dobrą pracę choćby ze wzgledu na
    te języki. Nie oznacza to jeszcze jednak że jest bystra i umie sie dostosowac
    czyli taka na jaką jest popyt na rynku. A moze jest ale po prostu nie umie
    sie pokazać tj. sprzedać. Praca jest towarem i będzie miła taką prace i takie
    wynagrodzenie (wykluczam korupcje) na jakie zasługuje (oczywiście nasz rząd
    znalezienie pracy bardzo utrudnia przez wysokie podatki, biurokracje itd...).
    Zmierzam do tego że wykształcenie jest ważne i zazwyczaj ludzie dobrze
    wykształceni zarabiają najwięcej ale chyba najlepszy jest model amerykański a
    nie chiński czy polski jeśli chodzi o dorabianie sie, czyli model od pucybuta
    do milionera a nie od tatusia w partii do milionera.

    PS. to że ktoś zna 3 jezyki nie oznacza jeszcze że jest dobrym ekonomistą czy
    finansistą .....

  • 24. Data: 2003-06-27 09:52:14
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    A co ty sobie kolego myślisz ze jak SGH to na specjalnej taryfie. A co ją
    tak wyróżnia od wszystkich innych?
    Niech sobie przypnie na czoło kartkę "skończyłam SGH i należy mi się robota
    od 20 000 i więcej", może zrobi jej się trochę lepiej. Megalomania jak Boga
    kocham.

  • 25. Data: 2003-06-27 09:58:58
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    EDEK odezwij się!!!!!!!!!!!

  • 26. Data: 2003-06-27 11:25:22
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    e...@b...pl wrote:

    > Ludzie
    > moja dziewczyna ma 27 lat skonczyła SGH
    > zna 3 języki i wiecei co pracuje na ladzie - jest ladacznicą
    > w PeKaO s.a. - ODDZIAŁ mŁAWA

    Ladacznicą? Ciekawy zawód...

    > wiecie ile ona zarabia
    > 1150 netto

    Ja zarabiam mniej, a wykonuję pracę, za którą kilka lat temu, dostawałbym ze
    3-4 razy tyle co Twoja ukochana i cieszyłbym się szerokim poważaniem...

    > co ma robić

    Szukać lepszej pracy, a tą potraktować jako odskocznię.
    Zawsze jest to jakieś doświadczenie, kontakt z ludźmi i możliwości
    nawiązania kontaktu z wieloma ludźmi. Nie tylko tymi w pracy, ale może też
    i tymi co przychodzą do okienka?

    > a zasuwa jak mały samochodzik

    No co Ty...?!
    Ja też zap... i g... z tego mam...
    Nawet z urlopem mam problem.

    > szana sawansu nie ma bo klika "nacialników" jest przeogromna

    Ano niestety... Jak i wszędzie. W czasach kiedy bezrobocie sięga 20%, grunt
    to właśnie układy i układziki...

    > mit wynagrodzeń już upadl...

    Oj!!!1 I to daaawnnoooo teeemu.

    Na koniec drobna podpowiedź: Oddział Mława.
    I moim zdaniem, niech się cieszy, że na tym stanowisku ma TYLE.

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 27. Data: 2003-06-27 11:29:04
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Sasza wrote:

    > Ostatnio potencjalni (niestety :((( ) pracodawcy pytaja mnie czesto o
    > niemiecki.

    Dziwisz się? Doskonała wymówka do odrzucenia danego kandydata na pracownika.
    Choćby sama znajomość niemieckiego nic nie dawała w tej pracy :>

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 28. Data: 2003-06-27 11:49:40
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik "eReS" <s...@n...address.com> napisał w wiadomości

    > tu sie nie zgodze...
    > "kolo" to skrot od "kolezko"
    >
    > :-)

    *sigh*

  • 29. Data: 2003-06-30 17:49:26
    Od: "Marcin \"Grzybek\"" <i...@r...invalid>

    r...@r...pl wrote:

    > a ile powinna zarabiac ,,ladacznica'' ?
    > czy gdyby miala niepelne podstawowe to powinna mniej?
    > czy gdyby miala 11 jezykow perfect i 2 doktoraty to powinna wiecej?
    > [w banku, gdzie jezyk obcy nie jest potrzebny wogule jak sadze]

    oczywiście że nie jest potrzebny... Zapraszam w takim razie do Citi...

    NP: Death - "Back from the dead demo"

    --
    Misery - a necessary evil
    Sympathy - a tool for tools

  • 30. Data: 2003-06-30 20:38:21
    Od: r...@r...pl

    (...)

    > oczywiście że nie jest potrzebny... Zapraszam w takim razie do Citi...

    ladacznicy w oddziale Citi w Mławie?
    ciekawe do czego?

    pozdrawiam

    romekk