PracaGrupypl.praca.dyskusje › dużo?

  • 1. Data: 2003-06-26 12:41:47
    Temat: dużo?
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    Tak sie zastaniawiam, gdzie sa wszyscy ludzie, ktorzy tak dobrze zarabiaja.
    Ja zarabiam niezbyt wiele bo dostaje ok 1000 na lapke i mam swiadomosc ze dla
    niektorych taka pensja to kosmos. mam tez mozliwosc dorobienia na boku i w
    wakacje. Ale jak patrze na ludzi i na ich nowe auta, ktore kosztuja majatek,
    jak słysze ile kto zarabia, to mysle, gdzie on musi pracowac...? Drodzy
    grupowicze, cosadzicie o wlasnych zarobkach i 1000pln to jest duzo?

  • 2. Data: 2003-06-26 12:50:28
    Temat: Re: dużo?
    Od: "Kosmaty Kozmulec" <k...@p...onet.pl>

    >1000pln to jest duzo?

    Niezle, ja zarabiam ciut mniej, bo tylko 900 dziennie, moze niedlugo dobije
    to 1000 na dzien :-)

    Kosm

  • 3. Data: 2003-06-26 13:10:11
    Od: ".:: Bary ::." <s...@p...onet.pl>

    Zalezy gdzie pracujesz, w moich okolicach to dla niektorych niezla kasa

    Użytkownik "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bdepmb$3ec$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-06-26 13:11:28
    Od: "Sky" <i...@g...pl>

    | Niezle, ja zarabiam ciut mniej, bo tylko 900 dziennie, moze niedlugo
    dobije
    | to 1000 na dzien :-)

    Hmmm... Tylko pozazdrościć...
    To co TY Mistrzu robisz? Może by tak pójść w Twoje ślady ;-D
    Wiem... Ty po prostu już bardzo stary jesteś i doszedłeś do jakiegoś
    naczelnego stanowiska w swojej firmie ;->
    ...zgadłam?

  • 5. Data: 2003-06-26 13:59:46
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

> [...]
    > jak słysze ile kto zarabia, to mysle, gdzie on musi pracowac...? Drodzy
    > grupowicze, cosadzicie o wlasnych zarobkach i 1000pln to jest duzo?

    Swoje zarobki uważam za niskie zarabiam 1150 na łapkę. Zdaję sobie sprawę że
    dla niektórych to dużo (całkiem duże to niektórych) ale z drugiej strony
    wiem też iż jest grupa ludzi którzy zdecydowanie lepiej zarabiają za tą samą
    robotę (podobną).

    PawełW.

  • 6. Data: 2003-06-26 14:01:33
    Od: "--->exit <---" <j...@w...pl>

    Mariusz Lonca m...@N...gazeta.pl wyklepał na klawiaturze:
    :

    zalezy gdzie sie pracuje i na jakim stanowisku.
    Moze cos wiecej?
    exit

  • 7. Data: 2003-06-26 14:16:40
    Od: e...@b...pl

    a ja mam 10 tysiaków na łapkę he he
    i mam czas na wchodzenie na niusy he he

  • 8. Data: 2003-06-26 14:27:00
    Od: "--->exit <---" <j...@w...pl>

    Użytkownik e...@b...pl wyklepał na klawiaturze:
    :

    > a ja mam 10 tysiaków na łapkę he he
    > i mam czas na wchodzenie na niusy he he

    kretynsko gadasz,ciekawe kto Ciebie zatrudnil??
    exit

  • 9. Data: 2003-06-26 14:27:41
    Od: e...@b...pl

    >mądrzy ludzie

    bo ja jestem wykwalifikowany szpecjalista baranie EXIT

  • 10. Data: 2003-06-26 14:31:41

    Użytkownik e...@b...pl wyklepał na klawiaturze:
    :

    > bo ja jestem wykwalifikowany szpecjalista baranie EXIT

    jestes prostak koles....po prostu.
    exit