PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: Sat, 30 Nov 2002 00:39:12 +0100

    On 29 Nov 2002 17:19:31 +0100, w...@e...org.pl wrote:

    > Ależ tu chodzi o to właśnie.

    > Nie ma czegoś takiego jak alternatywa "emerytura albo praca". To po prostu
    > niedorzeczne. Emerytura to, powtarzam, forma oszczędności, które wykorzystuje
    > się, najczęściej, w późnym okresie życia. Jeżeli ktoś trzyma kasę na lokacie
    > oszczędnościowej i wypłaca ją w wieku lat 60 to co, nie może już pracować, bo
    > ma kasę z lokaty? Nic nikomu do tego. Jeśli pan X z każdej zarobionej złotówki
    > odkłada sobie przez całe życie dziesięć groszy, a na starość postanawia sobie
    > wydawać te pieniądze na raty, na przykład co miesiąc, to dlaczego nie miałby
> [...]

    Ja piszę o braku wolnych etatów dla trochę młodszych ludzi,którzy nie
    mają pracy,bo są podobno za starzy,a za młodzi do zasiłku
    przedemerytalnego,czy do emerytury!!!!...Z czego ci ludzie mają żyć?
    A Ty mnie wciskasz kit...Ja to wszystko wiem,zgadzam się z tym,ale
    rozrzesz trochę swoje horyzonty i postaw się w sytuacji "modelu"
    człowieka,o którym napisałam.

    --
    Kaja