PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: "kosek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: Sun, 24 Nov 2002 12:02:11 +0100

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:aro2sl$q24$1@news.tpi.pl...

    > Dokładnie to co wyżej, z jedną różnicą dotyczy to osób (a szczególnie
    > kobiet) już po czterdziestce. Mam też: praktykę, bardzo dobrą znajomość
    > komputera i branży (wydawnicza, poligraficzna, reklamowa) i wygrywa ze
    > mną panienka która się zatrudnia na stanowisko operatora komputera
    > (głównie w programie Quark). Panienka jest świeżo po liceum w Pcimie
    > Dolnym, a siadając do kompa woła pomocy wpisałm hasło i pokazują się
    > gwiazdki. To z autopsji. Kolejny fakt: rozmowa w znanym, dużym
    > wydawnictwie, główny temat rozmowy to teksty pani ze mną rozmawiającej
> [...]

    Kurde, czytam to i jestem zdziwiony ta postawą, niemal pretensjonalną do
    "młodych", że to ICH przyjmują zamiast WAS! a nie możecie choć raz spojrzeć
    z innej strony?? przecież jak Wy zaczynaliście naście, dziesiąt lat temu
    prace, to mieliście dużo łatwiej, niż teraz gdzie "młody" aby zaistnieć musi
    nauczyć się być rekinem. A pogarda dla paniusi z Pcimia co nie umie
    posługiwać się elementarnymi opcjami w łindołsie, to też lekka przesada i
    snobizm bo Wy też kiedyś byliście pewnie po liceum, zaczynaliście pracę o
    której pewnie nie mieliście również zielonego pojęcia, a teraz macie STAŻ i
    doświadczenie i co?? macie pretensje że przyjmują kogoś kto nic nie umie ?--
    przecież popracuje trochę i sie wszystkiego nauczy tak jak WY kiedyś,
    człowiek nie rodzi sią z doświadczeniem od razu.

    Acha i jeszcze jedno, nie wierzę że przez ten czas co wy 50 latki
    pracowaliście, nie wyrobiliście sobie pozytywnych relacji, kontaktów,
    znajomości itp. które pomoga albo znaleść inna pracę albo się
    przekwalifikować. To co robiliście przez ten czas pracy???

    Ja rozumiem że łatwo zwalić wine na system, czy kogoś innego, ale
    zastanówcie się, przecież Wy już mieliście Swoje 5 minut. i szanse
    A tak całkiem na marginesie, to czemu nie wspminacie już o przypadkach kiedy
    to zamiast np młodego absolwenta architektury, zatrudniają emeryta
    budowlańca, który weżmie mniejszą pensję, a ma staż i jest zapewnie bardziej
    doświadczony i efektywny na tym stanowisku, podobnych przypadków również
    jest setki, i jakoś nikt o tym nie mówi i nie ma przetensji no nie??

    Wszyscyu mają jednakowo przepierdolone w tym Naszym Pięłknym Kraju, i takie
    biadolenie napewno nie polepszy sytuacji.

    EOT
    pozdrawiam i powodzenia życzę (dla wszystkich jednakowo)