PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
    From: "WOJSAL" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki?
    Date: Mon, 2 Dec 2002 08:34:13 +0100

    Użytkownik "Artur Lato" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:as8pi8$dj3$1@news.onet.pl...

    > Chciałem tylko nieśmiało zauważyć, że niedawno nie kto inny,
    > jak tylko sam Jacek Kuroń przyznał, że ta całkowita dezorganizacja
    > rynku, a w konsekwencji ten słynny ocet i kartki, to była
    > przede wszystkim "zasługa" Solidarności, która wymusiła
    > na władzy wydrukowanie olbrzymiej ilości pustego pieniądza
    > (m.in. słynna wałęsówka).

    Destrukcyjna rola Solidarnosci w gospodarce z lat 80-81 jest
    oczywista. Ale nie ulega najmniejszej watpliwosci,
    ze komunizm to byl system niewydolny gospodarczo.
    I zawlanie winy na opozycje (ktora nie rzadzila przeciez),
    na Reagana i spekulantow - jest tylko ucieczka od
    odpowiedzialnosci rzadzacych. Charakterystyczne: PRL
    to bankrut z 50 mld $ dlugu. I nikt z rzadzaccch za to
    nie siedzi. Coz, zyjemy w "panstwie prawa".