PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutuj? 50- latki?
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutuj? 50- latki?
    Date: Thu, 5 Dec 2002 16:54:38 +0100

    Użytkownik "Halina" <h...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:asnlu3$2km6$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik jerzu
    > n...@p...ninka.net (Nina M.

    > każdy ma inne wspomnienia:
    > w latach 80 - tych mój ojciec miał wszczepiany stymulator serca.
    > Wartość, kilka tysiecy dolarów. otrzymał wszystko co trzeba, bez
    > mrugnięcia okiem, bez łapówek etc.
    > teraz bedąc w szpitalu nie chcą wykonać rezonansu nie mówiąc o tomografie.
    > za wszystko każą płacić. koszmar.

    To sie zgadza, tylko zauwaz ze wtedy bylo o wiele mniej osob starszych, a
    swiadomosc spoleczenstwa byla nikla i wiele osob wogole nie chodzilo do
    lekarza, zwlaszcza na wsi i malych miasteczkach, gdzie mowilo sie ze do
    szpitala idzie sie umierac. Porownaj sobie ilosc pacjetnow dzisiaj i wtedy,
    a zauwazysz ze jest ich o wiele wiecej ;)