PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-12-11 14:50:09
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu pomyłka... Historia, Polski, etc to przedmioty których musisz się
    > uczyć. Religii - niekoniecznie, to jest kwestia wyboru. Dlatego też uważam
    > że religie należy wywalić ze szkoły a jeśli nawet jest tam, to katecheta nie
    > powinien mieć za to płacone. Bo zadaniem religii nie jest nauka o Bogu i
    > innych pierdołach tylko nauczenie i pielęgnowanie w dzieciach miłości do
    > Boga. A historie o żywotach boskich to tylko dokładka - jak można wierzyć w
    > coś o czym człowiek nic nie wie?
    > I dlatego religia won ze szkół a katecheci za free.
> [...]

    Wydaje mi się, że dla WIĘKSZOSCI POLAKÓW (a tacy
    gło.wnie w szkołach) Bóg to nie pierdoła.
    Bo Polska , przypominam, jest krajem katolickim. I
    dlatego nie ma w szkołach innych wyznań
    (uogólniam).

    Ale ogólnie optuję, by i katolickiej nie było, bo
    dziecię innego wyznania zupełnie nie rozumie, o co
    chodzi i dlaczego jest inne od reszty
    rówiesników...
    Ale pobudki do takiego myslenia (braku religii w
    szkole) to my mamy zgoła inne. ;-)

    ps. A tak w ogóle, to chyba zbyt daleko od
    praca.dyskusje, prawda?
    ps2. O czym są historie -jak rzeczesz- o żywotach
    boskich? Aż mnie zaciekawiło... ;-) Ale to też
    NTG.

    A.