PracaGrupypl.praca.dyskusje › moze ktos poradzi ...

  • 1. Data: 2002-03-08 08:00:03
    Temat: moze ktos poradzi ...
    Od: "Ketlif" <q...@p...gazeta.pl>

    Jestem na IV roku studiow Pedagogiki Specjalnej.
    Mam ogromne doswiadczenie praktyczne w opiece nad dziecmi specjalnej troski.

    Bardzo chcialbym wyjechac na kilka miesiecy lub nawet rok do pracy za
    granica (najchetniej w UK, Irlandii, Belgii Holandii lub Australii).
    W jaki sposob dotrzec do ludzi potrzebujacych mojej pomocy?
    Czy mozecie mi podac jakies adresy tablic ogloszen, gdzie moge wyslac swoja
    oferte ?

    Bede wdzieczny za wszelka pomoc .....

    Serdecznie pozdrawiam,
    Ketlif

  • 2. Data: 2002-03-08 09:42:21
    Temat: Re: moze ktos poradzi ...
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Przeczytaj wczorajszy Magazyn Gazety Wyborczej - będziesz wiedział z kim się
    NIE kontaktować.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-03-08 15:01:39
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Polecam grupę dyskusyjną alt.pl.emigracja -tam było dosyć dużo na
    interesujący Cię temat takiego wyjazdu nawet jeśli nie masz zamiaru
    emigrować na stałe.
    --
    Jacek z Nowego Sącza

  • 4. Data: 2002-03-11 17:02:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krajewski" <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl> napisał w
    wiadomości news:2bun8uok2ekji0lice8dqgvde0qjt4v7ks@4ax.com...
    > Dnia 10 Mar 2002 21:27:26 +0100, <m...@p...onet.pl>
    > napisał(a):
    > 5. W Polsce mamy głupich polityków, którzy nie są w stanie pojąć, że
    > obniżenie podatków doprowadzi do zwiększenia wpływów do budżetu
    > (przykład Rosji, gdzie po drastycznej obniżce podatków bezrobocie
    > spadło do 8% a powstała nadwyżka w budżecie i wzrost PKB - 5% -
    > przewyższył zakładaną wielkość nawet przez największych
    > optymistów - ale niewielu o tym mówiło, czy pisało - lewica "dba" o
    > poziom nadawanych programów telewizyjnych i radiowych).

    W Rosji obnizono podatki, bo powstala nazdwyzka, bo wzrosly ceny surowcow -
    glownie ropy, oraz po kryzysie 1998 roku gospodarka zaczela wreszcie
    dochodzic do siebie.
    Juz nie mowiac,z e bezrobocie w Rosji to wartosc lekko z sufitu, bo sa tam
    ogromne ilosci ludzi, zatrudnionych, ktorzy czesto nie dostali zlamanego
    rubla wyplaty od miesiecy.

    --
    Jacek