PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: moja definicja
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moja definicja
    Date: Sat, 13 Jul 2002 17:50:55 GMT

    On 12 Jul 2002 21:58:52 +0200, <j...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Sprowadzę cię na ziemie - ludzie, żeby być dobrymi programistami,
    >projektantami czy też konsultantami zajmują się tym parę lat. I to nie przez
    >10% swojego czasu tylko przez 90%. Takim ludzię 10% czasu zajmuje pójście po
    >wydruk, zrobienie herbaty i oddanie moczu.
    Kazda pliszka swoj ogonek chwali.
    Widzisz nigdy nie twierdzilem ze jestem w tej calej mej dlubaninie
    wybitny-po prostu jakos sobie radze, problem w tym ze ty jestes
    zajebistym programista bo masz czas na zajmowanie sie tylko i
    wylacznie programowaniem. Ja tego luksusu nie mam, to jedno.
    Druga sprawa to proporcja czasu do wagi rozwiazywanych problemow oraz
    ich czasochlonnosci, po prostu naprawianie cudzych (czesto
    trywialnych) bledow zawsze zajmuje wiecej czasu. Trzeba pamietac ze
    nieusuniecie problemu usera zawsze powoduje niezadowolenie, natomiast
    przedluzajace sie konsultacje, brak czasu na programowanie itp.
    powoduje najwyzej moje rozczarowanie.
    >jak takie są naprawdę twoje proporcje wykonywanych obowiązków, to zgodnie z
    >moją definicją jesteś 100% (tylko się nie gniewaj) dupkiem.
    Kiedys w Computerworldzie byla moja ulubiona rubryka-felieton z Zycia
    informatyka zakladowego, mam nadzieje ze czytales bo to oddaje tzw
    klimat pracy.

    Pzdr
    Limfo