PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderatorzy ppo - litosci !!! › Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
  • Data: 2004-08-05 11:21:08
    Temat: Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a powaznie: masz racje, ale temat byl walkowany 100 razy i jeszcze z
    > 100 bedzie w przyszlosci. nic z tego nie wynika.

    Bo to jest typowy PAT.
    Dlatego wlasnie tak sformulowalem tytul posta. Tylko moderatorzy moga cos
    zrobic w tej sprawie.
    Mozna oficjalnie rozpoczac procedure zmiany moderatorow, ale musi byc ktos
    na ich miejsce. Nie mam pojecia jak technicznie powinna wygladac procedura
    zmiany moderatorow. Nie raz pytalem tych i owych ale nikt nie raczyl
    konkretnie odpowiedziec. FAQ usenetowy, FAQ prezentowany na
    pl.news.nowe-grupy nic nie mowi o tym.

    Tomek