PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderatorzy ppo - litosci !!! › Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
  • Data: 2004-08-06 07:29:49
    Temat: Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 09:13:21 +0200, SJ <s...@N...klub.chip.pl> napisał:

    > Zgadzam sie w zupelnosci. Tyle tylko ze uwazam ze najprostrzym sposobem
    > bedzie rezygnacja z moderowania.
    > Wprowadzenie nowej grupy niemoderowanej i tak spowoduje z czasem smierc
    > grupy moderowanej. Tak uwazam.
    > Pozdrawiam,
    > Slawek

    Cale to moderowanie ogloszen na styku pracodawca-pracobiorca przypomina mi
    stosunek Kosciola katolickiego do seksu.
    Z tym, ze Kosciol moze jedynie przedstawic swoje FAQ i nie wejdzie do
    lozka pomiedzy osoby kochajace sie niezgodnie z zasadami, natomiast
    moderatorzy na podstawie swietego FAQ sa w stanie skutecznie uniemozliwic
    wzajemne relacje nieprawomyslnym.Obecnie obsadzono nam fanatykow FAQ
    toczacych swieta wojen, a jednoczesnie karzacych wszystkich (zbiorowa
    odpowiedzialnosc?) bojkotujac grupe zainteresowanych poprzez ograniczenie
    czestotliwosci publikacji jakichkolwiek ogloszen, korzystajac z tego, ze
    swiete FAQ nie ma zdefiniowanego maksymalnego czasu publikacji.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##