PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderatorzy ppo - litosci !!! › Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
  • Data: 2004-08-06 05:54:02
    Temat: Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
    Od: <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Całkowicie sie zgadzam
    to są kpiny i jakaś paranoja moderatorów.
    Od 3 tygodni próbuje wysłać maila
    z ofertą a tu co nic.
    Efekt jest taki że olewam , kiedyś (sic!) najważniejszą grupę z najlepszymi
    ogłoszeniami
    o pracę i wysyłam swoje oferty gdzie indziej.
    Być może jest to celowe działanie moderatora
    w końcu jak wszyscy przestaną wysyłać
    oferty to moderator może jechać na wakacje.
    Problem tylko w tym
    ze najważniejsza grupa dyskusyjna z
    ofertami pracy przestanie istnieć.
    A stracą na tym nie moderatorzy,
    których interesuje tylko sposób redagowania postów oraz
    KODOWANIE POLSKICH ZNACZKÓW ,
    a poszukujacy
    i oferujacy prace.
    "nogami" i "ręcami" głosuje za zmianą moderatorów
    taki jestem w-wiony.
    pozdrawiam,

    <doprowadzony do białej gorączki>

    ,