PracaGrupypl.praca.dyskusjemaniery kadrowcow i rekruterow › Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    Date: Wed, 25 Oct 2006 14:45:24 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 25 Oct 2006 16:39:16 +0200, Any User <a...@m...com>
    w <ehnsun$30kv$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Raczej rzadko rozmowy przeprowadzają panie do przekładania papierków. Np.
    > mnie w obecnej firmie rekrutował dyrektor pionu, wówczas 4. (pozycją) osoba
    > w firmie.

    A ile było wówczas osób w firmie? Pięć?

    Buraczana pani zapewne nieszczególnie była kimś wyjątkowym, bo jakby
    było inaczej, to by powiedziała kim jest.
    I jakoś dyrektorzy jak mają rekrutować to nie mają oporów przed pracą
    poza godzinami, bo im się zdarza normalnie tak pracować.

    Dziwne że bronisz stanowiska buraczanej pani, bo według ciebie należy
    się poświęcać dla firmy.
    Według mnie programista wykazał całkiem sporo poświęcenia łażąc na
    rozmowy, śląc papiery i takie tam, gdy buraczana pani nie wykazała
    żadnego - po godzinach pracy to ona nie pracuje. Jakoś jej nie zależało.

    ja czyli jakub
    Revoke.