PracaGrupypl.praca.dyskusjemaniery kadrowcow i rekruterow › Re: maniery kadrowcow i rekruterow
  • Data: 2006-10-25 16:03:50
    Temat: Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Oct 2006 16:59:42 +0200, Any User <a...@m...com>
    w <ehnu50$31j0$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Zgadza się, ale nie oznacza to, że należy łamać pewne zasady. Pamiętaj, że
    > równie ważne jest to, aby każdy kandydat, jak to się mówi, "znał swoje
    > miejsce w szeregu" - jeśli tak nie będzie, to od razu będzie wiedział, że
    > firmie bardziej zależy na nim, niż jemu na firmie, a co za tym idzie, nie
    > będzie się zbytnio poświęcał.

    Miejsce w szeregu pokazała firma programiście w momencie, gdy rekruter
    do niego zadzwonił: sytuacja wyglądała tak, że programista firmę miał, a
    firma programisty nie.
    A w sprawie poświęcania się dla pracodawcy, to wyleczyłem się z tego po
    pierwszych niezapłaconych nadgodzinach.
    Ogólnie - nie opłaca się, pracodawca też powinien znać swoje miejsce
    wszeregu. Drugim zazwyczaj, po zdrowiu i rodzinie.

    ja czyli jakub
    Revoke.