PracaGrupypl.praca.dyskusjemaniery kadrowcow i rekruterow › Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    From: "blondi" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    Date: 25 Oct 2006 05:57:11 -0700

    Mariusz.Dziesz napisał(a):
    > "Informatyk przechodzi przez sito do kolejnego etapu"
    > Wniosek jest taki ,że był bardzo zdeterminowany(chciało mu sie
    > przechodzić przecież jakieś kolejne etapy),i oni taką informację
    > od niego uzyskali .

    Nie do konca. Sito polegalo na spotkaniu z headhunterem i dosylaniu
    emailem informacji a pozniej an rozmowach telefonicznych. Informatyk
    czesto przekladal godziny rozmow na "po pracy" lub w czasie przerwy.
    Tak wiec mieli info, ze moze i mu zalezy, ale z obecnej pracy woli
    zrezygnowac sam a nie zostac "zrezygnowany" przez pracodawce.

    > To dziwne, jaki z niego informatyk ;) jeżeli nie
    > wie ,że informuje o swojej wielkiej chęci pracy u nich.

    He he he :)

    > A na koniec przechodzonych etapów ,BOMBA ,panie ma pan 800 zł.

    Szczerze mowiac - to tego bym sie spodziewala po tej firmie, ale tego
    sie juz nie dowiem, bo informatyk zrezygnowal przed finalowa rozmowa...
    Bo do tej pory o finansach nikt nawet nie wspomnial.

    Co tez jest dla mnie dziwne. Ludzie biora urlopy, zwlaniaja sie z
    pracy, zbey isc na rozmowe w pasujacych pracodawcy godzinach i
    dowiaduja sie, ze ten caly wysilek poszedl na marne, bo kwota, ktora im
    zaproponowano jest np dwukrotnie mniejsza, niz ta, ktora zarabiaja
    obecnie...

    Blondi