PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-14 15:12:22
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyrwałeś wszystko z kontekstu, uprościłeś wszystko...Chciałeś zaistnieć??
    > Nic nie winiosłeś do dyskusji, szkoda czasu...
    Jasne, ze uproscilem - a po co tak wszystko komplikowac?
    A co do zaistnienia - nie to bylo moja intencja, po prostu nie wytrzymalem.
    Wiesz, kilkukrotnie prowadzilem w mojej firmie rekrutacje pracownikow (zeby
    nie bylo niejasnosci: nie jestem HR-em, tylko szefem dzialu) i, o dziwo,
    spotkalem sie z identycznymi problemami jak ANNA. Zareagowalem takze
    identycznie - kosz.
    Z Twoich wypowiedzi wynika, ze wszyscy jestesmy zli, bezduszni, olewamy
    ludzi itd. Po prostu, uwerz, mamy kuuupe codziennej pracy i szukamy tylko
    tych ludzi, ktorzy zapracuja na siebie. A szansa, ze osoba ktora nie spelnia
    kryteriow, zapracuje na siebie jest niewielka - zbyt mala, zeby ponosic
    ryzyko. I nie jest wazne, czy kryteria te zostaly wyartykulowane wprost, czy
    sa ogolnie znane.
    A miec o to pretensje, ze sie niedostalo szansy, jest rownie niedorzeczne
    jak miec pretensje do kierowcy altobusu, ze w godzinach szczytu jedzie 10
    minut dluzej.

    PiotrG