PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-14 08:36:04
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pearl wrote:

    > Nie o to chodzi. Przeczytaj dokładnie ogłoszenie. Chodzi o budowę zdania.
    > ANNA, która zrobiła taki gramatyczny przesiew wśród kandydatów,

    ortograficzny !
    jezu, ale sie czepiacie laski. ze nie wolno wyzucac jej cv ludzi...jesli
    ktos pisze "jestem stundentkom" w LM to do kosza poleci. sekretarka co
    nie umie poprawnie po polsku sklecic kilku zdan ?
    a odnosnie tych "pan" co wyslaly zdjecia w bieliznie jakos nikt nie
    komentuje.

    nie wiem o co sie non stop wiekszosc czepia. dala ogloszenie i ma prawy
    wybrac kogo chce. nawet niewidoma ( bez urazy ) o ile ta bedzie
    odpowiadala jej wymaganiom. a ze _nierobom_ nie chce sie sprawdzic CV
    przed wyslaniem to tylko _ich_ wina.

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA