PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Date: Wed, 20 Jun 2007 22:33:33 +0200

    W wiadomości news:f5c0uc$ns8$1@inews.gazeta.pl Maciek Sobczyk
    <m...@d...doPLer> pisze:

    > Zastanawiam się co miał oznaczać Twój post.
    Ciężko sobie z tym radzisz, a nie starałem się utrudnić zrozumienia

    > Obstawiam następujące możliwości:
    > 1. Nie ma w nim żadnych ukrytych treści, czyli że mnie za coś przepraszasz
    > słowem "sorry". Przyjmuję przeprosiny.
    Nie ma w nim żadnych ukrytych treści, i wcale się nie dziwię, że nie
    zrozumiałeś obiegowego, pozbawionego znaczenia sformułowania "sorry".

    > 2. Jest w nim jakaś zawoalowana treść, której powinienem się domyśleć. W
    > takim wypadku proponuję napisać wprost.
    > Serdecznie iz politowaniem pozdrawiam
    Nie musisz się niczego domyślać, wszystko jest napisane otwartym tekstem -
    ale ja piszę dla myślących normalnie, stąd może twoje wątpliwości.
    Pozdrawiam z lekceważeniem.

    --
    Jotte