PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
  • Data: 2007-06-21 07:42:36
    Temat: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Od: Damian <d...@n...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk pisze:
    > Maćko nie ma sporego kłopotu choć faktycznie odopowiadać nie zamierzał.
    > Z prostej przyczyny: w "inne" da się faktycznie wszystko wrzucić.
    > Pytanie o założenie wzięlo się stąd, że na początku listy znajduje
    > jednak parę powodów, które z jakichś przyczyn zostały wyszczególnione
    > (mimo, że w kategorii "inne" też można je umieścić). Te powody
    > zrozumiałem jako, zdaniem Damiana, najczęstsze, wiodące a "inne" to
    > przypadki marginalne.
    >
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    To ja się ratowałem pisząc, że w pozycję "inne" można wrzucić wszystko
    ;). Taka moja (polaka?) natura.

    Rzeczywiście trzy pierwsze powody to najważniejsze, dla których
    chciałbym zmienić pracę. Jest jeszcze jeden, może ważniejszy od innych -
    nie chcę się uwsteczniać w dotychczasowej pracy. Coś we mnie drzemie ale
    zaczyna na dobre usypiać :).

    Ale nadal uważam, że LM jest niepotrzebny.
    Gdybym rekrutował prosiłbym o CV - tu można wszystko wyczytać (chociażby
    obsługa programu do pisania, użycie szablonu i wiele innych). Reszty
    dowiedziałbym się na rozmowie od wybranych przeze mnie kandydatów.

    --