PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    From: Scowron <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Date: Wed, 20 Jun 2007 22:12:41 +0200

    Dnia 19-06-2007 o 23:42:33 Any User <t...@t...pl> napisał(a):

    > Daje. Czegokolwiek by kandydat nie napisał, to zawsze można wyciągnąć z
    > tego jakieś wnioski nt. jego osobowości. Są to oczywiście informacje
    > wstępne, podlegające dokładnej weryfikacji w trakcie rozmowy, o ile
    > oczywiście informacje twarde uzasadniają w ogóle jej przeprowadzenie.
    > Niemniej jednak podkreślam, iż dokładnie każde słowo listu (jak i cv)
    > zdradza _coś_ o kandydacie, a dalej to już kwestia cech samego rekrutera.

    Wydaje mi się, że większość osób szuka w necie kilku wzorów listu
    motywacyjnego i poskleja, nadgorliwi dopiszą dwa swoje zdania i tyle. Na
    tej podstawie trudno cokolwiek wywnioskować o wysyłającym takowy list.
    P.S. Jeśli niesie on ze sobą jakies wartości to jedynie tych osób które
    rzeczywiście stworzyły jego treść. Ale nie o to przecież chodzi.

    --
    Scowron