PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Date: Wed, 20 Jun 2007 21:51:34 +0200

    > Wiec jestes klamca.

    Ale jak już napisałem, kłamię _bardzo_ rzadko i bardzo staram się tego
    unikać.

    > Doczytalem, plakales ze trzeba miec kapital w rownowartosci 50k i nic do
    > ciebie nie docieralo, skad sie to bierze. Ale to nic nowego, w koncu na
    > finansach i zarzadzaniu nimi znasz sie jak malo kto.

    Zgadza się, gdyż 50.000 złotych kapitału na Sp. z o.o. poważnie
    ogranicza przedsiębiorczość. Przy minimalnym kapitale rzędu 4.000
    założyłbym sobie chętnie taką spółkę, mając pewność, że nie ryzykuję nic
    więcej, niż ten właśnie kapitał. Przy 50.000 ryzyko jest już zbyt duże.

    Oczywiście sytuacja by się bardzo zmieniła, gdybym podszedł do tej
    spółki, jak do podstawowego, przyszłego źródła dochodu - nie jest to
    jednak moim celem, chciałbym po prostu spróbować sił w samodzielnym
    biznesie, ale bez nadmiernego ryzyka własnego. Kapitał 50.000 mi to
    jednak uniemożliwia.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com