PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    From: "Mich@l" <k...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Date: Wed, 20 Jun 2007 18:31:31 +0200

    W dniu 2007-06-20 14:53, Maciek Sobczyk pisze:

    > To, byś jako rekruter znał pojęcia efektu halo, efektu świeżości,
    > preferowanej modalności sensorycznej, zasady społecznego dowodu
    > słuszności i paru jeszcze innych. Tylko tyle. I aż tyle.

    Nie jestem profesjonalnym rekruterem (aczkolwiek w czasach studenckich
    miałem przyjemność zdobycia solidnej porcji wiedzy z zakresu psychologii
    i pojęcia o których piszesz bynajmniej nie są mi obce). Po prostu jako
    kierownikowi działu zdarzało mi się od czasu do czasu przyjmować doń
    nowe osoby, co było poprzedzone czytaniem rozmaitych dokumentów
    przesyłanych przez kandydatów. A jacy ludzie potem sprawdzili się w
    pracy najlepiej? Ci, którzy mieli najlepsze referencje (piszę oczywiście
    o referencjach sprawdzalnych, czyli takich których udzielały osoby bądź
    znane mi osobiście ze swojego profesjonalizmu, bądź znane osobom którym
    ufam).

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl