PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Date: Tue, 02 Oct 2007 20:17:54 +0200

    aga.p pisze:
    > pisac list motywacyjny gdy nie znamy docelowej firmy?
    > Wiemy. Tzn ja wiem:)
    To podziel się :)

    84.
    > Nie wiadomo, do jakiej firmy się będziemy aplikowac, ale żądają
    > wysłania listu motywacyjnego. Czy to nie trochę śmieszne?
    > Ani trochę. Masz w wymaganiach: - umiejętność redagowania materiałów
    > prasowych. List jest pierwszym filtrem, firma sprawdza w ten sposób, czy
    > faktycznie taką umiejętność posiadasz.
    Wiesz, materiały prasowe a list motywacyjny to dwie różne rzeczy. Tak
    jak ogłoszenie prasowe (oferta sprzedaży) różni się od artykułu
    prasowego (tekst o charakterze informacyjnym, obiektywnym).

    A jakikolwiek test z użyciem nieznanych kandydatowi reguł (np. to, że
    kandydat nie wie pod jakim kątem będzie sprawdzany list mot.) tak
    naprawdę sprawdza zupełnie coś innego. Pytanie tylko co?

    > należy skupic się po prostu na tym, że podobają nam się zadania i typ
    > pracy prezentowany w ofercie i ze do nich pasujemy?
    >
    > To ogłoszenie podajesz tylko dla przykładu, czy rzeczywiście chcesz
    > aplikować? Bo jeśli to drugie, to ja od razu Ci powiem, że się nie
    > nadajesz.
    A dlaczego?

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych