PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
  • Data: 2007-10-03 08:44:22
    Temat: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare wrote:

    > BTW widziałem ostatnio wymaganie wysłania listu motywacyjnego dla pracownika
    > myjni. I po kiego czorta ?
    > Od razu nasunęły mi się sformułowania:
    > - zawsze marzyłem o mokrej robocie...
    > - pierwszy samochód umyłem w wieku 10 lat i już wiedziałem co chcę robić w
    > zyciu...
    > - w roku 2005 umyłem 687 samochodów, a w 2006 - 892. Czy to nie wspaniałe?
    > - mycie aut jest dla mie wszystkim. gdy idę w gumiakach wzdłuż samochodu
    > czuję się jak ciężarówka: idę naprzód i wiem że nic mie nie zatrzyma...
> [...]

    Nie sadze, zeby im sie spodobal ktos o tendencjach mistycznych. :D Ja
    bym raczej cos w guscie:

    "Wiekszosc dziecinstwa spedzilem myjac samochody zatrzymujace sie na
    swiatlach. Przez lata praktyki osiagnalem duza sprawnosc i szybkosc w
    tej czynnosci, a klienci byli ze mnie zadowoleni i wyrazali to
    wysokoscia napiwkow. Wprowadzilem innowacje w postaci uzywania pistoletu
    na wode do rozpryskiwania plynu do mycia i czesc zarobkow inwestowalem w
    lepsze szmatki.
    Teraz ukonczylem szkole i chce zaczac pracowac. Mycie samochodow jest
    tym, co robie najlepiej i dlatego chce kontynuowac kariere w tym
    kierunku. Nie raz, stojac na skrzyzowaniu z wiaderkiem, marzylem o
    prawdziwej myjni z jej wszystkimi narzedziami i profesjonalna atmosfera.
    Wasza myjnia moze byc spelnieniem tych marzen dla mnie i zyskac
    doswiadczonego, starannego i szybkiego pracownika, ktory potrafi
    sprawic, zeby klienci wyjezdzali z niej zadowoleni i w lsniacym
    samochodzie."

    W sumie, jesli bedzie mi sie kiedys bardzo nudzilo, zaloze sobie jakis
    email typu janek.kowalski i powysylam odpowiedzi na takie ogloszenia.
    Żądanie LM od pracownika myjni rzeczywiscie az sie prosi o wysmianie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl