PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
  • Data: 2007-10-02 23:30:38
    Temat: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pisac list motywacyjny gdy nie znamy docelowej firmy?
    >
    > Wiemy. Tzn ja wiem:)

    BTW widziałem ostatnio wymaganie wysłania listu motywacyjnego dla pracownika
    myjni. I po kiego czorta ?
    Od razu nasunęły mi się sformułowania:
    - zawsze marzyłem o mokrej robocie...
    - pierwszy samochód umyłem w wieku 10 lat i już wiedziałem co chcę robić w
    zyciu...
    - w roku 2005 umyłem 687 samochodów, a w 2006 - 892. Czy to nie wspaniałe?
    - mycie aut jest dla mie wszystkim. gdy idę w gumiakach wzdłuż samochodu
    czuję się jak ciężarówka: idę naprzód i wiem że nic mie nie zatrzyma...
    - mycie samochodów to poezja niebios. Pierwse spłukanie jest jak chrzest.
    Samochód wstępuje do grona nieskalanych ale nikt nie wie co z niego będzie.
    Tymczasem ja jak kapłan wprowadzam myte auto w kolejne stopnie wielkiej
    tajemnicy czystości. Na koniec wosk i polerka. Słychac anielskie chóry
    oznajmiające światu: oto narodziła się czystość jakiej jeszcze nie było.

    Normalnie chyba dla hecy wyslę im tekie dyrdymały, będę dzwonił z
    nawiedzonymi tekstami i zobaczymy jak zareagują :)
    --
    Jackare