PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Date: Tue, 2 Oct 2007 19:41:16 +0200

    Użytkownik "Thiefunny" napisał w wiadomości
    s.com...

    >Uprzejmie proszę o pomoc w następującej kwestii: czy wiecie jak należy
    pisac list motywacyjny gdy nie znamy docelowej firmy?

    Wiemy. Tzn ja wiem:)

    >Np. tak jak w przypadku tego ogłoszenia:
    >http://www.proto.pl/ogloszenia/praca/info?itemId=40
    484.
    Nie wiadomo, do jakiej firmy się będziemy aplikowac, ale żądają
    wysłania listu motywacyjnego. Czy to nie trochę śmieszne?

    Ani trochę. Masz w wymaganiach: - umiejętność redagowania materiałów
    prasowych. List jest pierwszym filtrem, firma sprawdza w ten sposób, czy
    faktycznie taką umiejętność posiadasz.

    >Czy też może
    należy skupic się po prostu na tym, że podobają nam się zadania i typ
    pracy prezentowany w ofercie i ze do nich pasujemy?

    To ogłoszenie podajesz tylko dla przykładu, czy rzeczywiście chcesz
    aplikować? Bo jeśli to drugie, to ja od razu Ci powiem, że się nie nadajesz.

    pzdr,
    Aga