PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny bzdura

  • 1. Data: 2004-09-28 19:11:20
    Temat: list motywacyjny bzdura
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    witam

    przy ubieganiu sie o prace pracodoawcy zadaja CV i listu motywacyjnego nie
    rozumiem co im daje list motywacyjny jesli ubiegasz sie o prace i odpowiadsz
    na rozne ogloszenia trudno pisac za kazdym razem cos sensownego

    janek

  • 2. Data: 2004-09-28 19:21:28
    Temat: Re: list motywacyjny bzdura
    Od: "MAREK" <...@m...pl>

    Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiadsz
    > na rozne ogloszenia trudno pisac za kazdym razem cos sensownego

    Tym, którzy nie syszeli o "kropkach" i "przecinkach" w zdaniu , jest jeszcze
    trudniej.

    MM

  • 3. Data: 2004-09-28 19:45:27
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

> [...]
    odpowiadsz
    > na rozne ogloszenia trudno pisac za kazdym razem cos sensownego
    W końcu wysyłasz swoją ofertę do konkretnej firmy, więc nie dziw się, że
    ktoś chce wiedzieć np. na jakie stanowisko aplikujesz, do kogo w ogóle
    piszesz i czy masz coś do powiedzenia na tym etapie, czy nie. List
    motywacyjny może składać się z dwóch zdań, a może z dwóch kartek. Wszystko
    zależy od Ciebie.

    Dla mnie bzdurą są listy motywacyjne wymagane w ogłoszeniach anonimowych -
    lekka sprzeczność sama w sobie moim zdaniem

    --
    mangha

    May we live long and die out!
    The Voluntary Human Extinction Movement
    http://www.vhemt.org/

  • 4. Data: 2004-09-29 07:01:29
    Od: "michał" <...@...pl>

    Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > na rozne ogloszenia trudno pisac za kazdym razem cos sensownego
    >
    > janek

    Właśnie chodzi o to by za każdym razem napisać coś sensownego i w miarę
    oryginalnego.

  • 5. Data: 2004-09-29 09:36:53
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    np. ubiegam się o pracę w ksiegowosci i pisze do róznych firm , moim zdaniem
    niecelowe jest pisanie listow motywacyjnych, bo coz taka osba może ciekawego
    napisać . A pracodawcy chyba tego nie czytają

    janek

  • 6. Data: 2004-09-29 10:37:09
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > np. ubiegam się o pracę w ksiegowosci i pisze do róznych firm , moim zdaniem
    > niecelowe jest pisanie listow motywacyjnych, bo coz taka osba może ciekawego
    > napisać .  A pracodawcy chyba tego nie czytają

    Pracodawcy czytają bardzo skrupulatnie, i jest to kluczowy element w trakcie
    przeglądania ofert w czasie rekrutacji. Jeśli jako księgowy nie umiesz
    zeprezentować siebie z oryginalnej strony, określić, jaką korzyść odniesie
    firma z zatrudnienia właśnie Ciebie, to nie warto w ogóle szukać pracy, moim
    zdaniem oczywiscie.
    Wojtek

  • 7. Data: 2004-09-29 11:27:22
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Np.
    "Prawdziwa przyjemnosc sprawia mi obserwowac przeplywy pieniezne podazajace
    we wlasciwym kierunku."
    ;)

> [...]
    > firma z zatrudnienia właśnie Ciebie, to nie warto w ogóle szukać pracy,

    Jak napiszesz cos tworczego i oryginalnego w porownaniu do wzorow
    kopiowanych z ksiazek przez wiekszosc ludzi, masz szanse byc zaproszony na
    rozmowe nawet wobec braku idealnej CV. Zakonczone sukcesem rozmowy w moim
    zyciu w 66,67% zaczynaly sie od "tak mnie zainteresowalo to, co pani
    napisala w liscie motywacyjnym".

    I.

  • 8. Data: 2004-09-29 17:28:05
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    ok wojtek
    w takim razie jeden dobrze napisany list należy kierowac do wszystkich
    potencjalnych pracodawców, a ubiegać o pracę możesz sie bardzo długo , i co
    za każdym razem będę wymyślał jakiś nowy list motywacyjny.
    Uważam , że twoje podejście jest zbyt teoretyczne , tak powinno być

    janek

  • 9. Data: 2004-09-29 17:28:20
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl>

    > , i co
    > za każdym razem będę wymyślał jakiś nowy list motywacyjny.

    Dokladnie tak.
    Jesli Ci sie nawet tyle nie chce postarac dla danego pracodawcy, to jak ma
    on uwierzyc, ze bedzie Ci sie chcialo robic cos w pracy?

    I.

  • 10. Data: 2004-09-29 21:56:58
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-29, michał <...@...pl> wrote:
    > Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie chodzi o to by za każdym razem napisać coś sensownego i w miarę
    > oryginalnego.
    Z całym szacunkiem, ale osoba potrafiąca napisać za każdym razem coś
    nawet niekoniecznie sensownego, ale w miarę oryginalnego zostaje
    copywriterem a nie szuka pracy jako kierowca lub konserwator powierzchni
    płaskich ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --