PracaGrupypl.praca.dyskusjeleperówki, zasiłki i takie takie... › Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    From: Bart <b...@b...localhost.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    Date: Wed, 1 Nov 2006 14:04:09 +0100

    On 2006-11-01 12:03:42 +0100, Artur <s...@r...pbz> said:

    > Pogadamy jak skończysz tą swoją polibudę wrocławską i wylądujesz
    > *za moje pieniądze* na bezrobociu. Nie masz pojęcia o życiu człowieku,
    > jakie masz doświadczenie zawodowe, życiowe, społeczne? Zresztą jakie można
    > mieć w wieku ~20lat ?

    ja powiem tak, ze jak ktos juz skonczy studia to jesli bardzo mu zalezy
    na pracy to ja znajdzie. nie bedzie to praca w wyuczonym zawodzie ale
    np. sprzedawca w sklepie z ubraniami albo cos podobnego gdzie nie
    trzeba specjalnych kwalifikacji no i zarobki sa nie za wysokie.
    (wiadomo nie ma nic odrazu) nie wroz mu bezrobocia bo jesli skonczy ta
    polibude i nie bedzie wybrzydzal to znajdzie prace. bezrobotny student
    = len - jestem jeszcze studentem to dobrze o tym wiem. bardzo duzo
    moich znajomych na 4-5 roku przenosi sie na zaoczne zeby juz zarabiac
    ale moi znajomi to w wiekszosci ambitni ludzie posiadajacy jakies
    zainteresowania zwiazane z ich przyszlym zawodem.
    niestety prawda jest ze duza czesc bezrobotnych to nieroby no ale co
    zrobic, takie zycie :)