PracaGrupypl.praca.dyskusjeleperówki, zasiłki i takie takie... › Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
  • Data: 2006-11-02 08:02:39
    Temat: Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Tzw. roboty publiczne, to zdaje się za Keynesa wprowadzono.

    Wczesniej byl Hitler i Mussolini - dzieki temu zyskiwali poklask bo
    kazdy mial prace.
    Keynes natomiast w robotach publicznych widzial narzedzie do napedzania
    gospodarki w fazie kryzysu. To ze przy okazji ludzie mieli prace bylo
    dla Keynes'a sprawa drugoplanowa ;]

    Ja osobiscie wolalbym zeby to jednak biznes kreowal nowe miejsca pracy -
    panstwo jak sie zaczyna wtracac to zadko kiedy cos dobrego z tego wynika.

    Rozumiem idee watkodawcy - ale powaznie watpie zeby w realiach naszego
    kraju odbywalo sie to sposob jasny i uczciwy.

    --
    pzdr
    robbi