PracaGrupypl.praca.dyskusje › l4 - telefon

  • 11. Data: 2007-02-21 22:43:40
    Temat: Re: l4 - telefon
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:ao8pt2lhst43lribpnq5dfq9g3dep7vur5@4ax.com WAM
    <n...@n...nopl.pl> pisze:

    > Prawnie jest tak ze nie masz zasiegu, telefon sie popsul,
    (...)
    IMO to niepowazne, szczeniackie zagrania na poziomie uczniaka.
    Prawnie to wyglada calkiem inaczej. Jest przeciez ustawa, jest orzecznictwo,
    a autor watku sam sie przyznal (tu: news:eri9ci$t06$2@nemesis.news.tpi.pl)
    do zwyklej glupoty.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-02-21 23:26:20
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 21 Feb 2007 21:40:33 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >A tak swoja droga to ja bym dostarczajac zwolnienie zdeponowal jednoczesnie
    >telefon w miejscu pracy.

    Prywatny też? Wiem, nikt Cie nie zmusza do podania swojego numeru
    pracodwacy. Ale na CV chyba umieszczałeś?

    Więc efekt jest taki, że możesz być na chorobowym, wakacjach, po
    pracy, a szef i tak będzie ścigał. A jak nie odbierzesz, to będzie
    miał pretensje...

    --
    z/svc

  • 13. Data: 2007-02-22 07:29:22
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    >. A jak nie odbierzesz, to będzie
    > miał pretensje...

    do siebie że nie przewidział sytuacji w której może mieć potrzebe kontaktu z
    pracownikiem a nie zapewnił sobie tej możliwości (czyli wprost - nie chciał
    wyłozyć pieniędzy). Widocznie to mu sie bardziej opłacało

    --
    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 14. Data: 2007-02-22 11:42:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:s6lpt2t9q8rv2v10edv6jt78rsnfhbn3fd@4ax.com z/svc
    <z/svc@> pisze:

    > jednoczesnie telefon w miejscu pracy.
    > Prywatny też?
    Pytanie bylo o sluzbowy.

    > Wiem, nikt Cie nie zmusza do podania swojego numeru
    > pracodwacy. Ale na CV chyba umieszczałeo?
    Spójrz - oto znak czasów (chorych czasów?). Dla wielu praca czy jej
    poszukiwanie zawiera automatyczne, "oczywiste", skojarzenia z CV, LM,
    rozsylaniem setek durnych aplikacji, bieganiem na równie durne rozmowy
    kwalifikacyjne itp.
    Otóz nigdy nie pisalem CV, ani nie uprawialem tego typu "twórczosci".

    > Więc efekt jest taki, że możesz być na chorobowym, wakacjach, po
    > pracy, a szef i tak będzie ocigał.
    Efekt jest taki, jak ktos glupstwa robi. Po pierwsze numeru domowego _nigdy_
    sie nie podaje. Osobistej, prywatnej komórki - takoz. Jesli chce umozliwic
    pracodawcy kontakt ze mna, podaje maila. Jesli uznalbym za konieczny kontakt
    telefoniczny zainwestowalbym w bylejaka komórke za 50 zl i najtanszy w
    obsludze pakiecik pre-paid i tego numeru uzywal wylacznie do podawania w CV
    czy w podobnych okolicznosciach.
    Wówczas z góry wiedzialbym kto moze dzwonic i czy chce mi sie odbierac.

    > A jak nie odbierzesz, to będzie
    > miał pretensje...
    To chyba zart. Pretensje??
    A co jemu do tego, co ja robie z moim wlasnym telefonem i to jeszcze poza
    czasem pracy?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-02-22 17:30:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Feb 2007 23:43:40 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >(...)
    >IMO to niepowazne, szczeniackie zagrania na poziomie uczniaka.
    Brak zasiegu to zagrania na poziomie operatora. U moich rodzicow jest
    taka komfortowa sytuacja i to wcale nie na wsi :) Aby pogadac trzeba
    wyjsc na balkon. A ja bardzo czesto telefon mam sciszony lub w drugim
    pokoju i nie slysze. Jesli siedze w kibelku to tez nie odbieram. Czy
    to szczeniackie?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 16. Data: 2007-02-22 19:50:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:0nkrt25fusnb8p51f0tae4a31bgu44tgav@4ax.com WAM
    <n...@n...nopl.pl> pisze:

> [...]
    > wyjsc na balkon. A ja bardzo czesto telefon mam sciszony lub w drugim
    > pokoju i nie slysze. Jesli siedze w kibelku to tez nie odbieram.
    To ladna opowiesc, taka indywidualna...
    I wlasnie o to chodzi. Ty nie masz zasiegu przy muszli, ktos w ogóle nie ma
    telefonu, moze sie zdarzyc. Ale to sa wyjatki, ogólnie jako gadki majace
    tlumaczyc nieodbieranie telefonu to dziecinada.
    Nie lubie takich slizgaczy, wykretasów, lawirantów.
    Taki wykret dla mnie oznacza - no, mialem sciszony, nie uslyszalem, a w
    podtekscie - gdybym uslyszal, to oczywiscie bym odebral.
    I ile razy tak mozna? I po co?
    Nie lepiej po mesku i po prostu - prosze mnie nie próbowac niepokoic poza
    godzinami pracy, jest to bezcelowe.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-02-22 20:03:57
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 22-02-2007 o 20:50:37 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > I ile razy tak mozna? I po co?
    > Nie lepiej po mesku i po prostu - prosze mnie nie próbowac niepokoic
    > poza godzinami pracy, jest to bezcelowe.

    Czekam, aż Ci ktoś (mam dwa typy) napisze, że ne doceniasz umiejętności
    miękkich :)

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 18. Data: 2007-02-22 20:09:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tn510vn3sw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz Tomek P.
    <a...@y...pl> pisze:

    > Czekam, aż Ci ktoś (mam dwa typy) napisze, że ne doceniasz umiejętności
    > miękkich :)
    Twardym trza być, nie mniętkim.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-03-01 07:53:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik z/svc napisał:

    > Prywatny te?? Wiem, nikt Cie nie zmusza do podania swojego numeru
    > pracodwacy. Ale na CV chyba umieszcza?eoe?
    >
    > Wi?c efekt jest taki, ?e mo?esz byae na chorobowym, wakacjach, po
    > pracy, a szef i tak b?dzie oeciga?. A jak nie odbierzesz, to b?dzie
    > mia? pretensje...

    Pytasz czy prywatny tez, bo podawałes w cv, a podawales ze jeste
    dyspozycyjny?
    Nie wiem jak placa ci za to, jak malo to bym olal, niech szukają
    innego... ciekawe czy znajdą..