PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy, szkolenia dla studentow...

  • 1. Data: 2006-01-18 23:08:13
    Temat: kursy, szkolenia dla studentow...
    Od: "api" <a...@o...pl>

    Skad brac informacje o kursach, szkoleniach, warsztatach dla studentow? Ida
    ferie, mozna w koncu spedzic ten czas w bardziej konstruktywny niz zwykle
    sposob... Glownie interesuja mnie szkolenia z zakresu marketingu,
    zarzadzania czasem, technik prezentacji itp frykasow ktorych studenci
    bardziej techniczni moga czuc czasami niedosyt ;-)

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-01-19 07:29:09
    Temat: Re: kursy, szkolenia dla studentow...
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu api porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zarzadzania czasem, technik prezentacji itp frykasow ktorych studenci
    > bardziej techniczni moga czuc czasami niedosyt ;-)
    Z ogloszen na uczelni i przeroznych portalow dla studentow oraz portalow
    typu pracuj.pl
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-25 10:56:08
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Zajrzyj do Biura Karier na Twojej Uczelni oraz Tablice ogloszeń napewno tam coś
    ciekawego znajdziesz.
    Sam w ten sposób zrobiłem kilka kursów.

    Pozdrawiam i życze powodzenia.

    Kameleon