PracaGrupypl.praca.dyskusje › Utrata statusu bezrobotnego

  • 1. Data: 2006-01-19 00:18:17
    Temat: Utrata statusu bezrobotnego
    Od: "Adam R" <r...@p...onet.pl>

    Niestety przydarzyła mi się ta wątpliwa przyjemność, choć nie do końca z mojej
    winy no ale zostawmy to. Zasiłek mi i tak nie przysługuje, chodzi mi tylko o
    ubezpieczenie zdrowotne. A konkretnie, czy jeśli decyzja o utracie statusu
    nastąpiła w środku miesiąca to czy do końca stycznia przysługuje mi jeszcze
    ubezpieczenie czy już nie? Pani w PUP mówiła że tak, ale zdziebko bez
    przekonania. A oczywiście jak na złość mam umówioną wizytę u lekarza za kilka dni.

    Pozdrawiam, Adam

  • 2. Data: 2006-01-19 10:54:57
    Temat: Re: Utrata statusu bezrobotnego
    Od: "Analog" <a...@o...pl>

    > (...) czy jeśli decyzja o utracie statusu
    > nastąpiła w środku miesiąca to czy do końca stycznia przysługuje mi jeszcze
    > ubezpieczenie czy już nie?

    Z tego co wiem ubezpieczenie przysluguje do konca miesiaca za ktory byly
    oplacone skladki + jeden miesiac dluzej. Ale radze sprawdzic to w NFZ
    (telefonicznie).
    --
    Analog