PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy

  • 1. Data: 2006-01-18 18:26:25
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: "<Mike>" <m...@w...pl>

    Witam
    Jestem zatrudniony w firmie (umowa na czas okreslony z dwutygodniowym
    okresem wypowiedzenia) i w najblizszym czasie planuje z pracy zrezygnowac
    wykorzystujac caly urlop podczas tego okresu wypowiedzenia
    Czy skladajac wypowiedzenie jutro, tzn 19 stycznia, to bedzie ten dzien
    ostatnim moim dniem w pracy???
    Zakladajac:
    7 dni zaleglego urlopu + 2 dni bieżacego za styczeń + 2 dni za luty. Razem
    11 dni.

    Dobrze kombinuje???

  • 2. Data: 2006-01-18 19:09:48
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Dobrze kombinuje???
    nie do końca.
    ostatni dzień w pracy to ostani dzień obowiązywania umowy. pracodawca może
    się zgodzić na urlop, ale może będzie wolał zapłacić ekwiwalent ale żebys
    był do ostatniego dnia. jak też może od razu zwolnić cię z obowiązku
    świadczenia pracy i nakazać wykorzystać urlop w okresie wypowiedzenia.

    i jak złożysz wypowiedzenie w tym tygodniu, to dwa tygodnie będą się liczyć
    od soboty przez 2 tygodnie
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-01-18 19:35:47
    Od: " <Mike>" <m...@g...pl>

    pytanie... Jezeli nie zgodze sie na ekwiwalent to pracodawca ma chyba
    obowiazek udzielic mi zgody na wykorzystanie calego urlopu podczas okresu
    wypowiedzenia?
    Chce po prostu jak najszybciej rozstac sie z firma. Skladajac wypowiedzenie
    jutro, umowa o prace rozwiazuje sie 4 lutego w sobote. Odejmujac 11 dni
    urlopu to jutrzejszy dzien bylby moim ostatnim dniem w pracy (dzien na
    przekazanie obowiązkow itd.) Dobrze mysle??

  • 4. Data: 2006-01-18 19:54:47
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    niestety, danie urlopu w tym przypadku zalezy wyłącznie od pracodawcy

    > pracy (dzien na przekazanie obowiązkow itd.) Dobrze mysle??
    11 dni roboczych, zdaje się że w najblizszych dwóch tygodniach nie mamy
    żadnych dni wolnych więc wychodzi z tego że 2 tygodnie plus jeden dzień.
    Napisz w wypowiedzeniu umowy prośbę o udzielenie pełnego urlopu w okresie
    wypowiedzenia
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2006-01-19 08:09:17
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
    > niestety, danie urlopu w tym przypadku zalezy wyłącznie od pracodawcy

    Hm pierwsze slysze . jakas podstawa prawna? - do tej pory bylem przekonany
    ze to pracownik musi
    zgodzic sie na wyplacenie ekwiwalentu zamiast udzielenia urlopu.
    Sam jestem w podobnej sytuacji zostalo mi z zeszlego roku kilkanascie dni
    urlopu , szef zaproponowal wyplacenie
    ekwiwalentu na co sie nie zgodzilem i w lutym ide na urlop.

    pzdr