PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto moderuje p.p.o

  • 1. Data: 2006-01-18 22:53:21
    Temat: Kto moderuje p.p.o
    Od: "Piotr Kowaluk" <p...@i...pl>

    Dlaczego nie wyszło moje ogłoszenie ?
    Dla kogo jest pl.praca.oferowana ?

    Treść:
    Firma szczecińska, spółka z o.o., zatrudni na pełny etat.

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość oprogramowania vatowiec
    - praktyka w zagadnieniach związanych z pełną rachunkowością
    - komunikatywność
    - znajomość języka angielskiego w mowie

    Oferujemy:
    - umowę o pracę i odpowiednie wynagrodzenie
    - pracę w Szczecinie

    Standardowe CV proszę przesłać na adres ...@i...pl

    W CV proszę zawrzeć klauzulę:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy
    na potrzeby realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
    29.08.1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz.U. z 1997 nr 133, poz. 883)."

    Odpowiadam na każdy e-mail, a CV prześlę do firmy rekrutującej.

    --
    pozdrawiam
    Piotr Kowaluk

  • 2. Data: 2006-01-18 23:00:06
    Temat: Re: Kto moderuje p.p.o
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Dlaczego nie wyszło moje ogłoszenie ?
    > Dla kogo jest pl.praca.oferowana ?

    Dla pracodawców lub firm rekrutujących. A z tego:

    > Odpowiadam na każdy e-mail, a CV prześlę do firmy rekrutującej.

    wynika, że jesteś osobą postronną.
    Albo jeszcze wyjdzie - na pracy oferowanej to trwa.

    J.K.
    --
    http://rsnb.republika.pl

  • 3. Data: 2006-01-19 07:32:09
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Piotr Kowaluk porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > (...)
    > Odpowiadam na każdy e-mail, a CV prześlę do firmy rekrutującej.
    1) Moze byl nie odpowiedni tytul?
    2) Tekst "CV przesle do firmy rekrutujacej" przy dziwnie - dlaczego ta
    firma sama nie wysle ogloszenia? Kim Ty jestes?
    3) Ogloszenia nie pojawiaja sie z dnia na dzien, tylko z lekkim (2-3
    dniowym) opoznieniem.
    4) Naucz sie korzystac z archiwum... takie pytania jak Twoje juz byly,
    na poczatku kazdego m-ca wysylany jest faq p.p.o. Wtedy mozna poznac
    zasady umieszczania ogloszen oraz dowiedziec sie kto jest moderatorem.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-01-19 16:27:57
    Od: "Piotr Kowaluk" <p...@i...pl>

    > 1) Moze byl nie odpowiedni tytul?

    "Szczecin / analizy / pełny etat"

    > 2) Tekst "CV przesle do firmy rekrutujacej" przy dziwnie - dlaczego ta
    > firma sama nie wysle ogloszenia? Kim Ty jestes?

    Jestem producentem oprogramowania i mój klient poszukuje odpowiedniej osoby
    do pracy, jednocześnie NIE chce, aby jego dane były publikowane (co może być
    uzasadnione).

    > 3) Ogloszenia nie pojawiaja sie z dnia na dzien, tylko z lekkim (2-3
    > dniowym) opoznieniem.

    wysłane 2006.01.17, na p.p.o nie pojawiło się wraz z innymi
    ostatnie są z 2006.01.18

    > 4) Naucz sie korzystac z archiwum... takie pytania jak Twoje juz byly, na
    > poczatku kazdego m-ca wysylany jest faq p.p.o. Wtedy mozna poznac zasady
    > umieszczania ogloszen oraz dowiedziec sie kto jest moderatorem.

    Korzystam i ciągle są jakieś zgrzyty, wydaje mi się to trochę chore.
    Wystarczy odfiltrować ogłoszenia dla Szczecina i ... kilka na ROK.
    Po prostu nie rozumiem i dziwię się, że przy tak dużym bezrobociu stosuje
    podobne filtrowanie na "jedynie słuszne" i "nie słuszne".

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2006-01-19 17:34:37
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Piotr Kowaluk napisał(a):

    Odpowiadając na pytanie z tematu: Moderować, to moderuję
    obecnie ja. Co zresztą można wyczytać z FAQ.

    > Dlaczego nie wyszło moje ogłoszenie ?

    Najprościej mówiąc: Bo jeszcze do niego nie doszedłem. Wczoraj moderowałem
    ogłoszenia nadesłane od 12 stycznia do 17 Jan 2006 (g. 08:10:50). Na więcej
    niestety nie miałem czasu. Ogłoszenia wysłane po tej dacie będę wrzucał
    dzisiaj, za chwilkę.

    > Dla kogo jest pl.praca.oferowana ?

    Wydaje mi się, że dla wszystkich.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2006-01-19 17:41:36
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Piotr Kowaluk napisał(a):

    > wysłane 2006.01.17, na p.p.o nie pojawiło się wraz z innymi
    > ostatnie są z 2006.01.18

    Te daty to nie jest data ogłoszenia, tylko data moderacji. To jakby
    nie to samo.

    > Korzystam i ciągle są jakieś zgrzyty, wydaje mi się to trochę chore.

    Tzn. jakie konkretnie te zgrzyty? Przykro mi naprawdę, że nie zawsze mam
    czas wszystko co w kolejce siedzi, przerzucać od razu. Zapewniam że nie
    robię tego celowo.

    > Wystarczy odfiltrować ogłoszenia dla Szczecina i ... kilka na ROK.

    No w styczniu tych ogłoszeń było 5, więc chyba nie bardzo. :)
    Chciałem zauważyć, że ja tych ogłoszeń nie piszę, tylko moderuję i pretensje
    o to że mało ich jest z jakiegoś regionu naprawdę nie powinny lecieć w moją
    stronę. :)

    > Po prostu nie rozumiem i dziwię się, że przy tak dużym bezrobociu stosuje
    > podobne filtrowanie na "jedynie słuszne" i "nie słuszne".

    Zasady moderacji są dostępne publicznie, więc tego zarzutu to szczerze
    mówiąc nie rozumiem.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2006-01-19 20:44:27
    Od: "Piotr Kowaluk" <p...@i...pl>

    > Wydaje mi się, że dla wszystkich.
    >
    > --
    > Wojciech 'Proteus' Bańcer

    Bardzo dziękuję i przepraszam.
    Jakieś te czasy nerwowe nastały i zegary cykają szybciej niż kiedyś.

    --
    Pozdrówka