PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy o ekonami na NBPotal ?????

  • 1. Data: 2005-12-16 12:02:18
    Temat: kursy o ekonami na NBPotal ?????
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    czy warto wpiscac do CV ukonczenie
    ktoregos z kursuów oferowanych na NBPotal ??
    Czy to raczej obciach ???
    Co na to pracodawcy ??

    pozdrawiam
    xyloo

  • 2. Data: 2005-12-21 09:42:38
    Temat: Re: kursy o ekonami na NBPotal ?????
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > ktoregos z kursuów oferowanych na NBPotal ??
    > Czy to raczej obciach ???
    > Co na to pracodawcy ??

    Moim zdaniem nic, co w jakiś sposób podnosi Twoje kwalifikacje, nie jest
    obciachem, ale raczej dowodem na to, że myślisz o swoim rozwoju.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2005-12-22 15:32:55
    Od: "gekko84" <g...@g...pl>

    To zależy od stanowiska o jakie się ubiegasz, jeżeli skończyłeś studia
    ekonomiczne to podawanie tego jest zabawne. Nie znam dokładnie zawartości
    merytorycznej kursu NBP, ale pewnie jest zabawna w porównaniu do podręczników
    akademickich.
    Pozdr

  • 4. Data: 2005-12-22 16:20:02
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    IMHO wpisanie kazdego kursu poszerzającego wiedzę/rozwojowego/zgodniego z
    obszarem ubieganego stanowiska jedynie będzie świadczyćo zainteresowaniu
    tematem.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2005-12-22 18:49:27
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

> [...]
    > ekonomiczne to podawanie tego jest zabawne. Nie znam dokładnie zawartości
    > merytorycznej kursu NBP, ale pewnie jest zabawna w porównaniu do
    Nie znam zawartosci podrecznikow i jestem pewien ze wiedza z tych kursow
    jest podsawowa, jednak dla kogos kto umie wyliczyc procenty moze to byc
    wstep do zapoznania i zrozumienia tej dziedziny.
    No to oczywiste i mam nadzieje ze zaden absolwent ekonomi nie zajmuje sie
    ukonczeniem takiego kursu. Myslalem o innych profesjach. Mialem na mysli dla
    przykladu informatycy.
    Po prostu zrobilem sobie taki kursik z ciekawosci i zastanaiwam sie czy
    warto wspomniec o tym pracodawcy, czy moze lepiej zostawic to dla siebie.

    xylo

  • 6. Data: 2005-12-22 19:44:00
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Po prostu zrobilem sobie taki kursik z ciekawosci i zastanaiwam sie czy
    > warto wspomniec o tym pracodawcy, czy moze lepiej zostawic to dla siebie.

    Zostaw dla siebie. Ewentualnie wpisz w CV "znajomosc podstaw
    makro/mikroekonomii", a zapytany o to wyjasnij, ze sie interesujesz i
    samodzielnie uczysz i wymien kurs NBP jako przyklad czy jedna z rzeczy
    (obok. np. lektury prasy ekonomicznej). I ze chetnie porozmawiasz o wplywie
    stop procentowych na gospodarke :). Kursy NBP sa na tak podstawowym
    poziomie, ze chwalac sie nimi ryzykujesz wyjscie na kogos, dla kogo ten
    material byl trudny i na tyle znaczacy, ze warto go umieszczac w CV.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com