PracaGrupypl.praca.dyskusje › Refundacja etatu osoby niepełnosprawnej

  • 1. Data: 2005-12-15 22:51:53
    Temat: Refundacja etatu osoby niepełnosprawnej
    Od: Marcin Federowicz <m...@n...gazeta.pl>

    Witam

    Mam parę pytań:

    1. Chciałbym się dowiedzieć, jak wygląda sprawa refundacji kosztów
    zatrudnienia osoby niepełnosprawnej na etacie w firmie ?
    2. Na jakie ulgi z tego tytułu może liczyć przyszły pracodawca,
    jeśli się zdecyduje na zatrudnienie takiej osoby? Nie ukrywajmy że
    osoby niepełnosprawne w Polsce nie są traktowane na równi z osobami zdrowymi.
    3. Czy na refundację kosztów może liczyć pracodawca który chce zatrudnić
    jednego niepełnosprawnego, czy też firma musi mieć status zakładu pracy
    chronionej i zatrudniać określoną ilość osób niepełnosprawnych?

    no to chyba tyle co chciałbym wiedzieć choć domyślam się iż nie
    wyczerpałem wpełni tematu, będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi na
    nurtujące mnie zagadnienia

    z poważaniem
    --
    + Marcin Federowicz +
    + Webmaster, programista +

  • 2. Data: 2005-12-22 18:45:27
    Temat: Re: Refundacja etatu osoby niepełnosprawnej
    Od: "Kanarios" <t...@o...pl>

> [...]
    > + e-mail: b...@g...pl JID: b...@g...pl       +
    > + Registered Linux user #311094 - July 2000              +

    Odpowiednie zapisy zawiera Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
    zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z 1997 roku. Poszukaj na stronach Sejmu na
    przykład: www.sejm.gov.pl - Prawo